Auteur Topic: Foto's van Cocootje  (gelezen 15076 keer)

Cosch

• Gast
Re: Foto's van Cocootje
« Reactie #60 Gepost op: april 16, 2006, 12:33:07 pm »
Ja nu je het zegt!  :CENS  :CENS
 ;D  ;D  ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #61 Gepost op: april 23, 2006, 18:05:58 pm »
 :a036: :thumsup:
proficiat pascallo ,je gaaitje word echt keimooi

jolanda

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: april 24, 2006, 00:34:32 am »
Jeetje mina, ik zie dit nu voor het eerst en ik zal het eerlijk opbiechten, ik ben me rot geschrokken, wat zag coco eruit. Ik heb helemaal kippenvel, jeetje wat zielig!!!!!
Ik vind dit echt ongelooflijk.

Zo en dan nu reactie op de laatste foto's je bent echt een geweldige kerel. Bij deze vind ik je een kanjer en ben ik fan van je!!!!
Wat heb je haar snel mooi gekregen zeg, onvoorstelbaar.
Maar die foto's sprak ook echt liefde uit, dus ze heeft het geweldig getroffen.
Je bent goed voor haar en ze heeft veel mazzel met je, mag ook wel want zo te zien heeft ze voorheen niet echt geluk gehad.

Ik meen het, ik ben fan van je!!! Super hoor. :-[
Ik wordt een beetje verlegen van hoe ik je nu toespreek, maar ik meen het echt uit de grond van mijn hart.

Groetjes jolanda

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #63 Gepost op: april 24, 2006, 12:19:52 pm »
Hoi Jolanda.

Ik word verlegen van jou  ;D

Ik behandel Coco niet anders dan mijn andere 2 gaaien. Ze krijgt aandacht wanneer de andere 2 dat ook krijgen en uiteraard krijgen de andere gaaien ook aandacht wanneer de Coco aandacht krijgt. Ik loop altijd 3 kooien af als ik iets met 1 papegaai heb gedaan of wil doen.  :)

Coco ziet er stukken beter uit als wat ze deed, maar we zijn er nog lang niet hoor. Het is nu 1 donzige kip. Hier en daar wat dekveren erover heen en de staart is nog steeds niet wat het moet zijn. We hebben nog een lange weg te gaan helaas.

Het plukken is ook nog niet over. Hoewel het groeien van de veren sneller gaat dan het plukken heb ik goeie hoop dat ze voor de winter weer goed in de veren zit.

Straks kan ze ook lekker de tuin in, dus het zonlicht zal haar dan ook goed doen.

Ze is handtam en dat bevorderd het hele proces gelukkig wel.

Pascal

jolanda

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: april 24, 2006, 15:35:33 pm »
Nou ik vind het bewonderenswaardig hoe je dit oppakt en je best doet, en dus ookvoor je andere 2 gaaien hoor!

Ik moet nu mijn logees ook aandacht geven, en dat is even nadenken, ben zo gewend alleen tommie gedag te zeggen enzo, maar we hebben hier veel plezier.

Maar goed ik vind het echt super, en ik heb besloten om gewoon jouw fan te zijn.
Die foto's zijn zo mooi, nu maak je me heel nieuwsgierig naar de andere twee, daar wil ik ook zulke lieve foto's van zien, kan dat?
En het moet gewoon gezegd worden dat jouw manier van helpen respect bij me afdwingt.
Nu niet weer verlegen worden he!!!

Groetjes jolanda

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #65 Gepost op: april 24, 2006, 16:52:52 pm »
Nou ik vind het bewonderenswaardig hoe je dit oppakt en je best doet, en dus ookvoor je andere 2 gaaien hoor!

Ik moet nu mijn logees ook aandacht geven, en dat is even nadenken, ben zo gewend alleen tommie gedag te zeggen enzo, maar we hebben hier veel plezier.

Maar goed ik vind het echt super, en ik heb besloten om gewoon jouw fan te zijn.
Die foto's zijn zo mooi, nu maak je me heel nieuwsgierig naar de andere twee, daar wil ik ook zulke lieve foto's van zien, kan dat?
En het moet gewoon gezegd worden dat jouw manier van helpen respect bij me afdwingt.
Nu niet weer verlegen worden he!!!

Groetjes jolanda

- Foto's van Orrie mijn Geelvoorhoofd amazone vind je hier
- Foto's van Japie mijn Congo Grijze Roodstaart vind je hier

Een paar weken geleden toen Coco er nog niet was zijn ze uit logeren geweest omdat ik voor mijn werk 3 weken naar de andere kant van het land moest. Van dit logeerpartijtje zijn natuurlijk ook foto's geplaatst.

Het logeeravontuur van Orrie vind je hier en hier.

Het logeer avontuur van Japie vind je hier

Hier ben je wel ff zoet mee  :)

Even kort. Orrie hebben we bij mijn Oom weggehaald zo'n 14 jaar geleden. Japie heb ik nu 2,5 jaar en is 29. Japie is als plukkertje bij me gekomen en doet dit nog steeds. Op het moment gaat het weer goed met hem en is hij weer redelijk bedekt met veertjes.

Pascal

Cosch

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: april 24, 2006, 17:11:38 pm »
Zat net weer ff de foto's terug te kijken, van toen Japie bij mij was!
Wel weer erg leuk om te zien.  :hart: 
Ik zag dat hij 2 april weg gegaan is. Lijkt al weer veel langer geleden!  :CENS

jolanda

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: april 24, 2006, 21:40:58 pm »
Och jee wat mooi allemaal zeg.
Nou echt schitterend om allemaal te zien.
Als je nogeens aan deze kant van het land bent, neem ze maar mee hoor!

En ook tof dat je zulke goede logeer adressen hebt zeg.
Tommie kan bij mijnouders terecht en die van hun bij mij, maar anders valt het niet mee om iemand te vinden die met een papegaai om kan en durft te gaan.

Heel leuk dat ik verlaat met toch mee heb kunnen genieten, van het avontuur.
Zelfs Max en Tommie zaten allebei mee te kijken.
nou Tommie is bijna 4 en vanaf baby bij mij en max is ongeveer rond augustus een jaar en hij is vanaf 6 weken oud bij mijn ouders.

Groetjes jolanda

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #68 Gepost op: april 25, 2006, 19:19:28 pm »
Leuk hè Jolanda? Ik ben zo dol op Orrie, ik ben blij dat ze in juni weer komt!!!
Maar jij bent zeker nog nooit in het NOP geweest, dat je zo schrikt van Coco...  ;)

jolanda

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: april 26, 2006, 14:36:35 pm »
Nee dat klopt daar ben ik nooit geweest. En alle andere uitjes die jullie hebben ook niet.
Nemen jullie dan bij een dagje uit de gevleugelde vrienden mee?
Zijn er mensen hier die uit de buurt van Leiden komen? Ik woon in alphen ad rijn.

Maar ik schrik inderdaad van zo'n kaalgeplukte gaai. Ziet er zo erg uit, maakt echt indruk op me, als ik dat in het echt zie weet ik niet of ik het droog zal houden. Zo zielig.

Groetjes jolanda

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #70 Gepost op: april 26, 2006, 15:13:08 pm »
We hebben de vogels nog nooit meegenomen. Wel gaan sommigen van ons naar de wandeldagen, waar je je gaai dus mee kunt nemen! ;)

jolanda

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: april 26, 2006, 15:15:43 pm »
Aha, dan weet ik dat ook weer.
maar jullie zien lkaar wel vaker begreep ik, wonen jullie bij elkaar in de buurt ofzo?
Enne komen jullie uit het noorden of oosten ofzo?

groetjes jolanda

Cosch

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: april 26, 2006, 15:28:54 pm »
Nou we hebben denk ik 2 of 3x in het jaar een forumuitje! En onderling zien we elkaar ook nog wel es!

De wandeldagen worden georganiseerd door de stichting Moderne papegaai of SPPW.
Loes gaat dit jaar ook wel mee hoor, naar een wandeldag!  ;)

Ik zou het wel heel leuk vinden om es een keer zo'n vogeldagje van parkietenland te doen!
Maar ja! Dan moeten er wel veel willen komen.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #73 Gepost op: april 26, 2006, 19:17:13 pm »
Tsja, ik zie het nut eigenlijk niet zo van zo'n wandeldag... voor Sjakko dan hè? Voor mij misschien wel leuk om allerlei mensen te zien die ik van de papegaaienwereld ken. Maar Sjakko mag nu zo vaak mee naar buiten, ook op de fiets, dat het voor haar niks toevoegt denk ik! ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: april 26, 2006, 19:19:46 pm »
Ja wel Loes, dat voegt heeeeel veel toe!  ;)
Ze ziet Coco weer! En Kaya! en ze ziet dan voor het eerst in haar leven een kaketoe en een Ara en aga!
Dussssssssss  ;)