ooooh wat erg hier zijn geen woorden voor

ik hoop dat je hem gauw terugvindt

ik heb een keer een programma gezien en volgens mij heet dat inbrekers of zo? je kan je dan opgeven en 2 inbrekers die het vroeger echt deden die breken dan bij jou in. toen was er een vrouw die zich had opgegeven en die had een kakatoe staan en een grijsje 2

en er werdt gevraagd door iemand die meekeek op een camara ergens in een caravan. wat zou je het ergste vinden zij zei dus mijn kakatoe en grijsje die zijn onvervangbaar. nou mooi dat die inbrekers dus als eerste de kakatoe meenamen met kooi en al gooiden er gewoon een laken overheen

ondanks dat ze wist dat het niet echt was raakte ze helemaal in paniek ppfffffff.later kwamen de inbrekers verhaal halen bij haar van wat ze allemaal aan waarde in 10 min op klaarlichte dag hadden meegenomen

nou die inbreker zei ook nou voor een kakatoe krijg ik zoveel geld makkelijk 1500 euro dus die nemen inbrekers als eerste mee ze zien alleen geld en geen emotionele waarde erg he

ze zouden de handen eraf moeten hakken zodat ze niet meer kunnen stelen. daarna werdt hun huis heel goed beveiligd zodat er heel weinig kans was dat ze konden inbreken. ik wens je heel veel sterkte en hoop dat alles goed afloopt. ik zal het verhaal even op beestjes zetten( dierenlijst) wie weet dat iemand daar wat opgemerkt heeft.gr marry