Vorige week at ie een daagje niet goed dus heb ik het extra in de gaten gehouden gewicht enz. Toen die een dag later bijna niets had gegeten werd ik toch ongerust en ben toen vrijdag naar Bastiaanse gegaan. Daar hebben zij zijn poepje nagekeken en daar zat iets roods in wat weten ze nog niet en hebben ze bloed afgenomen rontgen foto's gemaakt en zijn maag was bijn 1 keer of 2 keer zo groot weet ik niet meer precies beetje overdonderd hij had ook echt niets gegeten kon je zien op de foto en waarschijnlijk heeft hij de laatste dag alleen maar gespeeld met zijn eten. Vrijdag avond heeft de da hem eten gegeven met contrast middel erin om te kijken of er iets in zijn maag zat maar dat was het ook niet en tot nu weten we nog steeds niet wat het is.
Nu wordt hij hoe noem je het dwangmatig gevoerd omdat hij het toch ergens op moet doen. We zijn vanochtend nog even om het hoekje wezen kijken en hij had wel iets van zaadjes gegeten maar nog niet veel. Nu is het wachten op de tests van het bloed om te zien wat er aan de hand is.
We zouden dus vrijdag lekker met zijn drietjes naar Zeeland gaan Quinz, Bas en Ik maar das dus anders gelopen.
Nu zijn wij met zijn tweetjes weer thuis en bas is er niet en ik zit tegen een lege kooi aan te kijken wordt er niet vrolijker op moet ik zeggen.
Groetjes Linda