Hai Ingmar,en ik weet dat het een gevaarlijk onderwerp is maar vergeet niet de vogelarts Dr. Doormalen , die mogenlijke klanten naar D verwijst en al zijn verhalen ondersteund,mvg Frank
Het is toch niet te geloven dat deze inmiddels het hele forum bezighoudt en zoveel topics krijgt!!!!!!
oke dan den haag ik hoop op heel veel medenstrijders hed s.bs gemails komen als ik de dag en tijd weet ook tros radar komt voor een gesprek en t.v west vindt het een keigoed idee alleen er moet iemand een aanmeld topic maken wie kan dat doen? ps er komt een vogeldierenarts ook om hem ook te vertellen dat het zo niet kan en dat een papegaai een denkvermogen heb van 4 toy 5 jaar dus we kunnen beginnen woensdag gaat ik naar dennid om te filmen en we doen net of we er een willen kopen dat wordt ook opgenomen ik vraag hem op de man af waarom hij zo slecht overal overkomt kijken wat hij daar op zeg hoop op veel medewerking tot horens roodrunner amsterdam doen we ook dus we maken 2 groepen.
ik heb bericht van marktplaats over dennis dat ze dennis aan moeten pakken maar hoe moet ik dit naar jullie zenden want is erg intresant :thumbsup: