Auteur Topic: Dennis Papegaaien  (gelezen 108366 keer)

Wickingh

• Gast
Re: Dennis Papegaaien
« Reactie #195 Gepost op: april 22, 2005, 21:10:16 pm »
Hai Ingmar,

en ik weet dat het een gevaarlijk onderwerp is maar vergeet niet de vogelarts Dr. Doormalen , die mogenlijke klanten naar D verwijst en al zijn verhalen ondersteund,

mvg Frank

Ingmar

• Gast
« Reactie #196 Gepost op: april 22, 2005, 22:20:39 pm »
Hai Ingmar,

en ik weet dat het een gevaarlijk onderwerp is maar vergeet niet de vogelarts Dr. Doormalen , die mogenlijke klanten naar D verwijst en al zijn verhalen ondersteund,

mvg Frank
wordt niet vergeten hoor.

rmb

• Gast
« Reactie #197 Gepost op: april 22, 2005, 22:21:20 pm »

Het is toch niet te geloven dat deze  :-X  inmiddels het hele forum bezighoudt en zoveel topics krijgt!!!!!! >:D
Helaas is negatieve publiciteit toch ook publiciteit, en dat kan ie wel gebruiken,  ...................

roodrunner

• Gast
« Reactie #198 Gepost op: april 22, 2005, 23:07:41 pm »
 8) ik heb een idee er zijn hier veel leden ja toch als we de andere papegaaienside,s ook op roepen zoals papegaaitje leef je nog of de papegaaiengroupe er zijn nog meer side,s en we prikken een dag maken spandoeken of borden en we roepen aktienieuws op die lichten we in wat er gaat gebeuren hoe laat en waar dan zijn zij er ook.we moeten dan wel een aanmelding,s topic maken wie er komen. en zeker komen en we moeten met velen zijn en even uitzoeken waar dennis is dan een verzamel punt . en dan met zijn allen voor de winkel dan heb je de aandacht van de t.v en dennis zal dan niet zo een grote bek hebben. natuurlijk kom de politie maar als we hem willen pakken dan kan het zo. ook zal er zeker 2 goede spreekers moeten zijn wat de bedoeling is en waarom we er zijn en een lijfspreuk b.v dennis kappen met deze vogelkwelling. kijk dan staat hij voor paal de mensen zien het en eventueel licht ik de krant in van den haag of amsterdam ook moeten we gelijk op de t.v zien te krijgen dat het gesol met papegaaien nu over moet zijn nou wie vindt dit een strak plan en doe mee het zal even een werk zijn maar het zal werken hoop wat te horen roodrunner ps het is maar een idee maar ik denk dat het werk ik kan nog meer t.v programma,s mailen ik zou zeggen gaan we ervoor hebben we lef komen we voor de vogels op ik well >:D

joytje

• Gast
« Reactie #199 Gepost op: april 23, 2005, 07:01:40 am »
jaaaa roodrunner dat is een top idee wat zal die balen als ie dan zo in de publicietijd komt  ik doe zeker mee brieven sturen is leuk maar heeft niet het gewenste efeckt gewoon keihard voor ze neus gaan staan  >:( :thumbsup:wat zal die manke op dat moment snel kunne lopen  ;D

Offline croky

• Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Man
« Reactie #200 Gepost op: april 23, 2005, 19:42:02 pm »
ja top idee als ik kan doe ok mee

amacera de pera

• Gast
« Reactie #201 Gepost op: april 24, 2005, 20:19:54 pm »
het mooiste zou wel zijn als het in a'dam en den haag tegelijk was  hoeven de mensen uit het noorde niet helemaal naar den haag en worden we in den haag weg gestuurt kunnen we altijd nog een tussen stop maken op het binnenhof .
ik kies voor den haag

gr ann :P :)

roodrunner

• Gast
« Reactie #202 Gepost op: april 24, 2005, 22:18:18 pm »
oke dan den haag ik hoop op heel veel medenstrijders hed s.bs gemails komen als ik de dag en tijd weet ook tros radar komt voor een gesprek en t.v west vindt het een keigoed idee alleen er moet iemand een aanmeld topic maken wie kan dat doen????????????????????????? ps er komt een vogeldierenarts ook om hem ook te vertellen dat het zo niet kan en dat een papegaai een denkvermogen heb van 4 toy 5 jaar dus we kunnen beginnen woensdag gaat ik naar dennid om te filmen en we doen net of we er een willen kopen dat wordt ook opgenomen ik vraag hem op de man af waarom hij zo slecht overal overkomt kijken wat hij daar op zeg hoop op veel medewerking tot horens roodrunner

roodrunner

• Gast
« Reactie #203 Gepost op: april 24, 2005, 22:20:28 pm »
oke dan den haag ik hoop op heel veel medenstrijders hed s.bs gemails komen als ik de dag en tijd weet ook tros radar komt voor een gesprek en t.v west vindt het een keigoed idee alleen er moet iemand een aanmeld topic maken wie kan dat doen????????????????????????? ps er komt een vogeldierenarts ook om hem ook te vertellen dat het zo niet kan en dat een papegaai een denkvermogen heb van 4 toy 5 jaar dus we kunnen beginnen woensdag gaat ik naar dennid om te filmen en we doen net of we er een willen kopen dat wordt ook opgenomen ik vraag hem op de man af waarom hij zo slecht overal overkomt kijken wat hij daar op zeg hoop op veel medewerking tot horens roodrunner  amsterdam doen we ook dus we maken 2 groepen.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #204 Gepost op: april 25, 2005, 08:21:27 am »
Zal ik ff doen!! ;)

roodrunner

• Gast
« Reactie #205 Gepost op: mei 01, 2005, 11:55:33 am »
ik heb bericht van marktplaats over dennis dat ze dennis aan moeten pakken maar hoe moet ik dit naar jullie zenden want is erg intresant :thumbsup:

henkenlinda

• Gast
« Reactie #206 Gepost op: mei 01, 2005, 12:56:27 pm »
ik heb bericht van marktplaats over dennis dat ze dennis aan moeten pakken maar hoe moet ik dit naar jullie zenden want is erg intresant :thumbsup:
Laat maar horen/lezen  :P We zijn erg benieuwd.kan via PM, E-mail er zijn zoveel mensen die wat willen doen.
Groeten Henk en Linda

Ingmar

• Gast
« Reactie #207 Gepost op: mei 01, 2005, 13:33:55 pm »
Plaatst het in eerste instantie eens hier op het forum, dan kunnen wij als team besluiten om het via de bulk aan alle leden te versturen.

roodrunner

• Gast
« Reactie #208 Gepost op: mei 01, 2005, 15:06:37 pm »
roodrunner door de bocht ik heb de mail van marktplaats naar info gestuurd hoop dat dit gelukt is nu moet ik nog alle advertenties van marktplaats kopie eren en naar marktplaats sturen maar laat ik er nu ook een van rijno ontdekken ook zo een lekkere die stuur ik ook gelijk mee ik hoop dat het me lukt anders heb ik hulp nodig vanaf morgen 2 mei ben ik even uit de lucht maar kom na ongeveer 2 a 3 dagen weder :D

Wickingh

• Gast
« Reactie #209 Gepost op: mei 05, 2005, 10:12:57 am »
Sorry,

maar ik ben een boon als ik hier iets van snap,

mvg Frank