Auteur Topic: Dennis Papegaaien  (gelezen 108237 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Dennis Papegaaien
« Reactie #255 Gepost op: juni 06, 2005, 15:13:00 pm »
Dan ben je één van de weinigen, die geluk heeft. Maar nogmaals, waarom post je hier alleen maar over Dennis en nergens anders over? Vind ik zo wie zo raar, zoals ik al in je voorsteltopic vermeldde... Je bent vast een vriend van Dennis of zo.  Wat dom om Dennis te verdedigen terwijl er zo ontzettend véél slechte verhalen over hem zijn en hier op her forum een flink aantal gedupeerden zitten. Heb je de verhalen wel gelezen trouwens? Hoe kun je dan nog vertrouwen in hem hebben? Ik ben blij dat de man aangepakt gaat worden!!  :thumbsup:
« Laatst bewerkt op: juni 06, 2005, 19:10:54 pm door Loes »

Cosch

• Gast
« Reactie #256 Gepost op: juni 06, 2005, 15:14:49 pm »
 :-X
Ik hoop heel erg voor je dat je de verhalen hier nooit zelf meemaak!
 :-X

Gr Corina

ER-Merinda

• Gast
« Reactie #257 Gepost op: juni 06, 2005, 19:08:51 pm »
Citaat
liggen de klachten niet bij jullie zelf
De hele harmonie loopt uit de maat, behalve ons Jantje. ;D

Nee, uitzonderingen bevestigen de regel ben ik bang.

Offline lisianthus

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Man
  • Edels in top!!!
« Reactie #258 Gepost op: juni 06, 2005, 19:23:27 pm »
iedereen die klaagt krijg zeker niet wat hij zelf wil ik ben al jaren bij dennis enheb geen klachten mijn eigen roodstaart is gezond en doet het perfect. liggen de klachten niet bij jullie zelf?
Ja natuurlijk ligt een deel van de klachten bij ons zelf,alleen over deze klachten hebben we het niet.
We hebben het hier over feiten.Feiten die absoluut niet kunnen.Feiten die ons misselijk maken.Feiten waar je stil van word.Gepaste stilte.

Rob

Ingmar

• Gast
« Reactie #259 Gepost op: juni 06, 2005, 20:14:51 pm »
iedereen die klaagt krijg zeker niet wat hij zelf wil ik ben al jaren bij dennis enheb geen klachten mijn eigen roodstaart is gezond en doet het perfect. liggen de klachten niet bij jullie zelf?

je bent al jaren bij dennis met 1 roodstaart, wat doe je daar dan zolang met die ene vogel. ik kan me niet sterk aan d indruk ontrekken dat je een persoonlijke band hebt met dennis en hier voor hem de kastanjes uit het vuur wilt halen. als je dan al zo overtuigd bent van dennis perobeer dan eens antwoord te geven op alle vragen die gesteld zijn over hem. want jij krijgt schijnbaar wel de service die vele honderen anderen niet krijgen. ik vindt het erg makkelijk om hier eens per paar weken langs te komen en zo'n berichtje te plaatsen zonder de moeite te nemen om naar de anderen te kijken. wantals je goed alles leest zie je dat er wel meer leden zijn geweest die ook een gezonde vogel bij hem weggehaald hebben. Dus wees objectief en laat je meer horen ook op de reactie s die je optroept met je berichten.
« Laatst bewerkt op: juni 06, 2005, 20:31:22 pm door Neophema Plaza »

dylantjuh

• Gast
« Reactie #260 Gepost op: juni 06, 2005, 20:23:55 pm »
 :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X
 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
 :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

DIERENBEUL (Dennis de "dierenvriend" uhum dan he)

vogeltjesman

• Gast
« Reactie #261 Gepost op: juni 06, 2005, 20:28:29 pm »
wat een reacties ik ben zeker geen familie of speciale vriend ven dennis maar een tevreden klant dus kom ik er om ook voer endergelijke te halen voor die ene roodstaart ik denk dat een ieder met vogels ze ook voert dus ik ook en ik ben niet de enige tevreden klant anders waren ze allang failliet

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #262 Gepost op: juni 06, 2005, 20:38:40 pm »
Mag ik wat vragen? Heb je al die hemelschreiende verhalen wel gelezen en tot je door laten dringen? En besef je ook dat dat dus héél véél gebeurt? En heb je je eigen vogel wel laten testen bij een vogelarts?   ???

Tommy

• Gast
« Reactie #263 Gepost op: juni 06, 2005, 21:48:36 pm »
 :o Wat vreselijk :'( :'( >:( >:( >:( >:D

wat een reacties ik ben zeker geen familie of speciale vriend ven dennis maar een tevreden klant dus kom ik er om ook voer endergelijke te halen voor die ene roodstaart ik denk dat een ieder met vogels ze ook voert dus ik ook en ik ben niet de enige tevreden klant anders waren ze allang failliet

He vogelman...als een groot gedeelte van de klantenkring van de bakker hiero, vergiftigd wordt, behalve ik, dan hou ik hem nog niet de hand boven het hoofd wel? :o :( >:( (behalve als ik iets meer met hem te maken heb misschien?)
« Laatst bewerkt op: juni 06, 2005, 21:50:08 pm door Tommy »

Ingmar

• Gast
« Reactie #264 Gepost op: juni 06, 2005, 22:52:41 pm »
zullen wel proberen dit topic niet te hoog op te laten lopen, ondanks alle gruwel verhalen, mag iemand positief denken over deze man, het kan zijn en inderdaad niet iedereen die daar kooppt is slecht af. Raar maar waar, wij horen alleen de negatieve verhalen. Wil niet zeggen dat ik pro dennis ben, maar goed het mag wel.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #265 Gepost op: juni 07, 2005, 09:24:32 am »
Hij mag dat zeker zeggen, maar wij mogen toch ook zeggen dat hij dan geluk heeft!! En dat mijn mening over Dennis daar niet door verandert is gewoon een feit... ;) En dat hij hier enkel en alleen over Dennis post, vind ik gewoon vreemd... ::)

ronaldenmiranda

• Gast
« Reactie #266 Gepost op: juni 07, 2005, 11:14:02 am »
wat een vreselijk verhaal zeg
ook ik ben zeer tegen dennis heb zelf gelukkig nog nooit met hem te maken gehad
maar als ik veel geld zou hebben oee dan zou ik daar een dier halen en je weet 99% al dat het diertje niet gezond is
zou alle wegen bewandelen wat hij mij aanraad
en dan hang ik hem op aan de hoogste boom die er maar is een fikse rechtzaak krijgt die aan zijn broek en alle slechte publiciteit die er maar is
er hoeft er maar 1 te zijn die er echt goed werk van maakt volgens mij
maar ja er is vaak veel geld mee gemoeit en mensen denken ik win toch niet en kost veels te veel geld

nou bram als ik ooit nog een wat geld win dan huur ik je bij deze in

deze vent moet opgeknoopt worden of dunschillen

hoop wel dat het al wat beter gaat met je grijsje vind het echt vreselijk
sterkte ermee

groetjes miranda

Tweedlepietje

• Gast
« Reactie #267 Gepost op: juni 10, 2005, 15:28:04 pm »
Wies Dennis??  :-[

maar even zakelijk gezien; als die man inderdaad zo heeft gehandelt dan is dat gewoon schending van een (mondeling) contract. Dat is, louter zakelijk gezien genoeg om hem mee aan te pakken, mits je foto's hebt of anderssoortig bewijs.
IN de juridische wereld heeft hij gewoon contractbreuk gepleegd en moet hij daarvoor boeten, al dan niet finacieel.
Dit even van de zakelijke kant bezien.

Maar de andere kant bezien; het is heel zielig voor het vogeltje.
Dat zo'n mens zijn ogen daarvoor kan sluiten en met zichzelf kan leven..... Zelf al zou het niet zijn schuld zijn, maar heeft hij dat vogeltje gekweekt.... dan zou ik persoonlijk toch meteen zijn komen kijken en helpen hoor. iedereen kan een fout maken natuurlijk, maar dan moet je ook de verantwoordleijkheid daarvoor op je nemen.

Hoe gaat het nu met het vogeltje?Is het al wat opgeknapt?
Er schijnen pijnstillers te zijn voor vogels, toch?
Ik hoop dat het snel weer beter gaat.
Ik zou mezelf niet meer aan kunnen kijken als ik zoiets bij een vogeltje gedaan zou hebben, ook al was het per ongeluk. En ik zou er alles aan gedaan hebben om het beestje te helpen.

Chica1984

• Gast
« Reactie #268 Gepost op: juni 10, 2005, 19:16:56 pm »
Het klinkt misschien een beetje dom, maar ik heb was nieuwsgierig en heb ff zitten googlen en heb een site gevonden waar Dennis zijn naam in voorkwam(papegaai.nl). Klopt het dat hij winkels heeft in Amsterdam en Den Haag? En dat hij allemaal filmpjes heeft van programma's op tv waar hij zogenaamd aan meegewerkt zou hebben? De site zelf ziet er pro uit en de foto's zijn allemaal mooi gemaakt. Als je de verhalen leest hier is het moeilijk voor te stellen eigenlijk. Hij heeft zelfs een webcam.
Ik moet wel zeggen. Woon in het oosten van het land, dus weet totaal niks van de praktijken van de man, maar ik was gewoon benieuwd of iemand inderdaad zo gehaaid kan zijn....
Moet wel zeggen. Word behoorlijk misselijk van de verhalen, bah,  :-X :-X :-Xdie arme vogels

Ronald

• Gast
« Reactie #269 Gepost op: juni 10, 2005, 19:28:03 pm »
Is inderdaad DE Dennis. :-X

Ronald.