Auteur Topic: Dennis Papegaaien  (gelezen 108768 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Dennis Papegaaien
« Reactie #135 Gepost op: april 16, 2005, 10:51:35 am »
Never, never kopen bij Dennis!! :( Ik weet zelf geen kwekers, maar anderen waarschijnlijk wel, dus even afwachten...  ;)

Riboet

• Gast
« Reactie #136 Gepost op: april 16, 2005, 10:53:04 am »
Ik persoonlijk zou op zoek gaan naar een liefhebber die met 1 of twee koppels grijzen kweekt. Deze kan je veel meer vertellen over zijn of haar vogels, hij of zij zal betrokken zijn met het lot van de jonge vogels en je eventueel nog een stukje begeleiden. Daar kan geen handelaar tegenop. Bij de laatste zal het veelal om het geld te doen zijn en dat stukje liefde en zorg voor het welzijn komt er niet bj kijken.

Ik heb zelf een kweekkoppel waar we af en toe jongen van hebben, maar er zijn hier meer mensen met grijzen. Ik weet niet precies wie er allemaal mee kweekt. Vraag eens bij de plaatselijke vereniging in je buurt. Op http://www.vogelarena.com staan vaak ook advertenties van kwekers (volgens mij ook handelaren, moet je even goed opletten).

Ben je op zoek naar jonge, zelfstandige gaaien? Of die nog papvoeding willen? Een koppel of gewoon omdat twee veel gezelliger is (3 nog gezelliger...) Wat voor kooi heb je?

Groeten,

Barbara

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #137 Gepost op: april 16, 2005, 12:15:56 pm »
ik kom uit den haag en zeg resoluut: NEE, niet bij Dennis kopen.

Wickingh

• Gast
« Reactie #138 Gepost op: april 16, 2005, 12:19:57 pm »
Hai,

ik zou zeggen kijk de topics over Dennis eens in, dan kan je zelf de conclusie trekken.
Als je verstandig bent dan is deze conclusie: NEE , NEE en nog eens NEE

mvg Frank

PS NEE, NEE ,NEE enz.

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #139 Gepost op: april 16, 2005, 12:26:19 pm »
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee en nog eens nee!  >:( please koop geen vogel bij Dennis  :(

Lees aub hier eens over Dennis papegaaien https://www.parkieten-land.nl/smf/index.php/topic,705.0.html

senna

• Gast
« Reactie #140 Gepost op: april 16, 2005, 14:12:28 pm »
Over Dennis hoef ik niets meer te zeggen :)

Ik zou hier eens kijken en/of een advertentie zetten.

Ik ken verschillende kwekers met grijsjes maar niet iemand die al kleintjes hebben. Maar mocht ik wat horen dat mail ik het wel.

gr corina

baco

• Gast
« Reactie #141 Gepost op: april 16, 2005, 15:19:39 pm »
hoi hoi ja ik ga voor eerst papagaaitjes nemen wel belangrijk hoe jullie erover denken dennis is echt zo slecht met papegaaien?heb er nog 1 gevonden in eindhoven had ook kwekerij de site is http://www.vogelhandeljado.nl/Adres.htm kent iemand deze kwekerij?is voor mij wel dik uur rijden ik heb op www.dierenvilla.nl de koo igekocht de emperor de allergrootste vind leuk voor de papegaaien lekker speelruimte ja iemand papegaaien weet jonkies graag dus dennis is een afrader?zal het forum eens even lezen daarover....blij dit forum er is voor al je vragen de link net gaf van vogelhandel dat is famillie bedrijf wat vinden jullie daarvan???

Wickingh

• Gast
« Reactie #142 Gepost op: april 16, 2005, 15:45:20 pm »
Hai,

ik ken Jado wel, erg veel eigen kweek hebben ze niet, maar ze zijn wel betouwbaar in mijn ogen.
Mijn koppel rose's komt daar vandaan en doen het erg goed bij me, mijn jongen van vorig jaar zijn daar ook naar toe gegaan,

mvg Frank

baco

• Gast
« Reactie #143 Gepost op: april 16, 2005, 17:57:29 pm »
haai frank dus jou vogels maken het goed??hoelang heb je ze nu al van  http://www.vogelhandeljado.nl/Adres.htm  ze hebben jonge roodstaartjes ik hoop ze daar koop zeker geen mis koop doet toch familliebedrijf klinkt wel beter ik vind eigenlijk op internet weinig kwekerijen klopt het in nederland weinig kwekerijen zijn???ja i kwil zeker gezonde papegaaien.......

::) ::) ::) ::) ::) ::)

Nanda

• Gast
« Reactie #144 Gepost op: april 16, 2005, 18:11:02 pm »
Jeetje zeg, wat voor taal gebruik jij??? :CENS

Wickingh

• Gast
« Reactie #145 Gepost op: april 16, 2005, 19:33:50 pm »
Hai,

Ik heb mijn vogels ruim 2jaar en ze broeden nu voor de 2de keer ze zijn wel getest en kerngezond,
als je zeker wilt weten dat je vogel gezond is,neem dan je nieuwe aankoop mee naar een vogelarts en laat hem testen en laat een ontlastings onderzoek doen,

mvg Frank

rmb

• Gast
« Reactie #146 Gepost op: april 16, 2005, 19:43:11 pm »
De lengte van elk topic waarin de naam Dennis papagaaien genoemd wordt moge duidelijk zijn hoe deze organistaie omspringt met het welzijn van de vogels.
En de klant in feite belazerd.
Lees deze topics door en vorm je eigen mening over deze firma.  :CENS

Hou in het achterhoofd dat wij er persoonlijk niet bij gebaat zijn om voor of tegen een leverancier te zijn.  8)  :(

Deze houding wordt alleen versterkt door de soms hartverscheurende stunts die door de firma D. soms worden uitgehaald.  >:(

Geduldig rond vragen hier en probeer achter kwekers te komen die niet in het handelscircuit zitten.

Cheetah

• Gast
« Reactie #147 Gepost op: april 17, 2005, 22:43:12 pm »
NIET DOEN.

Je betaalt te veel en de kans dat jou vogel niet ouder dan 6 maanden word is te groot.
Lees diverse forums op het net of zoek op google naar Dennis P. Je leest alleen maar verhalen van mensen die slachtoffer zijn geworden van zijn zwarte praktijken.

vogelfreak1

• Gast
« Reactie #148 Gepost op: april 17, 2005, 23:26:34 pm »
ik heb gisteren mijn papegaaien kooi besteld nu wilde ik deze week baby papegaaien gaan kopen liefst grijze roodstaarten weten jullie een goede kwekerij ik heb zelf al bij dennis kwekerij gekeken zijn site maar hoor ook weer slechte verhalen van weten jullie sites en kwekerijen die en goed en betrouwbaar zijn??hoe is jullie ervaring hiermee?????
groetjes

claudia

Cheetah

• Gast
« Reactie #149 Gepost op: april 18, 2005, 18:59:30 pm »
Lees het verhaal van Willie bij In Memoriam, weer een slachtoffer van Dennis.