JEZUS

Nou ik kwam daar binnen, en dan kom je erst bij de speeltjes terrecht, daarna een deeur door en daar heb je kooien met 1 stok een water en zaad bakje..
Er zaten verschrikkelijke leuke vogels, 2 naaktoogkaketoes die: "hallo" en "nou?" zeiden..
Verder nog een nest bonte boertjes die gewoon nog in de couveuze hoorden te zitten, en VEELS te klein waren..
Dan gewoon allemaal zo zielig.. de kaketoes waren de grootse aandacht vragers, die kon ik ook niet laten zitten, die heb ik allemaal gekriebeld!
Dr zaten echt hele mooie vogels bij, maar ik snap niet, hoe mensen DAAR OOIT vogels kunnen kopen!
Je gaat toch ook geen nieuwe tv kopen in een winkel waar alles als een rotsooi door elkaar staat?
Neej.. ik ben totaal afgeknapt.. de opvoedruimte zag er wel weer mooi uit, maar dan alsnog

Neej....... ik weet dat vele mensen hun vogels ook uit den ilp (amsterdam) vandaan halen, maar die mensen zijn hadden dit echt kunnen verwachten!
Als die zich een BEETJE hadden verdiept, dan waren ze daar NEVER EN NOOIT heen gegaan!!!!!!!!
Ik ben superblij, dat ik dan wel VEEL geld voor Kera heb betaald, maar daarvoor heb ik een prachtige gezonde vogel, waarvan de ouder is een prachtvlucht hebben gezeten, en kera in een hele goeie couveuse en broedbak ruimte heeft gezeten..
Neej... ik ben trots op mijn kweker!!
Daarbij.... het is gewoon stom dat die mensen bij dennis in de ilp vogels kopen... je koopt toch ook geen cavia bij de dierenwinkel die in een klein hokkie zit in de stront?!