Er zijn genoeg negatieve berichten over hem te vinden op het internet. Helaas is niet iedereen slim genoeg om eerst eens op het internet te zoeken heo de reputatie is van een kweker/fokker. Dennis is echt een broodfokker. Koopt ook gewoon vogels op in het buitenland.
Ik ben er vorige week zondag eens langs gegaan. Wilde het wel eens met eigen ogen zien. Het broodfokken straalt er gewoon vanaf. Er was een vrouw met 3 kinderen die een jong grasparkietje wilden. En wat laten ze bij Dennis zien? Een jonkie van misschien net 2 weken oud! en dan dan doodleuk zeggen dat ie gelijk al mee kan toen de vrouw erom vroeg!
Ik heb tegen die vrouw gezegd dat ze dan net zo goed een dood vogeltje kon kopen, want het beestje was nog veel te jong. Ok... ze zou het beestje eventueel met de hand kunnen voeden, maar ik kon zo wel merken dat ze daar geen ervaring mee had...anders had ze er wel iets over gezegd. Ze heeft het vogeltje toen gereserveerd... ik hoop alleen dat ze dan wel een gezond vogeltje krijgt...want er schijnen veel zieke vogels vandaan te komen.
Ook zag ik nog een nest van 4 Rood staart papegaaien. Lekker onder de lamp, dus lekker warm. Er was er alleen eentje die maar een beetje op de grond lag, en het was over duidelijk dat die vogel ziek was. Hij had de kracht niet om fatsoenlijk op zijn pootjes te staan. Met een beetje pech zijn die andere dus ook besmet. Ik hoop dus niet dat iemand een van die andere roodstaarten gekocht heeft.
Ik ben er nu een keer geweest, zal er ook nooit meer naar terug gaan. Ik zal er ook nooit iets kopen, nog geen speeltje! Ik heb ook geen enkele vogel aangeraakt. Ik wil geen andere vogels ziek maken door het over te dragen.