Binkie(bb) heb ik ook bij dennis vandaan(den haag) Toen had ik dus echt nog geen verstand van gaaien(of kwekers) en dus dacht ik dat ik daar wel goed zat........ fout!!!

Gelukkig is m'n lieve Bink al weer 2,5 jaar en echt een gezond schatje..
Hij was, wat die gast zei, Loetje ofzo heet ie(heeft een mega neus en is nogal lang) 5 weken oud. Tis alleen een beetje jammer dat ie al helemaal in de veren zat en dus minimaal 7/8 weken was maar goed... waarom zou je over zoiets liegen?

En dan de garantie inderdaad, gelukkig niet nodig geweest, maar ik haat die ***
Alleen al de prijs. Ik mocht dus van m'n ouders een 2e handse fiets als ik Binkie nam(anders een nieuwe, kan mij zo'n fiets schelen maar goed

) Op marktplaats stond dus 125 euro voor een bb'tje, jong, tam, handopfok. Komen we daar, ja mevrouw, die in die kooi is 250 euro(echt zielig, dat bb'tje vloog zich van angst bijna kapot tegen de tralies

) Nou, dat vond m'n moeder al duur. Maar zei wilde dus echt niet dat ik zo een nam want tja, die moest je nog helemaal opvoeden en voor een 12 jarig meisje vond ze dat HELEMAAL niks, ze heeft het zowieso al niet op gaaien jammer genoeg...
Toen gingen we naar het 'baby-hok', dat zag er wel vrij goed uit. Allemaal plastic 'dozen' met plastiglas schuiven ervoor, het was er best warm, schoon enz. Maar goed, toen werd Binkie uit dat hokje getakeld en Jolanda was natuurlijk verliefd

Mijn moeder en zus vonden het ook een lieffie, maar toen kwam de prijs. 350,-... oké, allemaal in orde hoor, maar dat is bijna 3x het dubbele als op marktplaats! En als ie dat dan meteen zegt.. zak

Maar goed, Bink is het waard hoor