Tsunade is vreemd.. :-\
Ze probeert vaak helemaal in haar voerbakje te kruipen (maar omdat de bakjes aan de kooi zo klein zijn, past ze er niet in.. het verste dat lukt is haar kop, lijf en 1 pootje, ze probeert ook het 2e pootje erin te krijgen, maar da's tot op heden nog niet gelukt..)
Ik snap echt niet waarom ze dat doet. Als het bij het drinkbakje was geweest, zou ik hebben gedacht dat ze wilde baden, maar ze doet het alleen bij het voerbakje..
Ze zat altijd in de voliere, dus ze is een grote schaal met voer gewend (waar ze helemaal in ging zitten) maar ik neem aan dat ze wel snapt dat dat nu anders werkt

Ik denk zelf dat het misschien gewoon spelen is.. soms kruipt ze ook tussen het gat van het bakje en het deel waar je met je pootjes op hoort te gaan zitten, maar da's ook veel te klein. Dan steekt ze van onderen haar kopje erdoor en probeert er doorheen te kruipen, wat niet lukt dus gaat ze uiteindelijk toch weer terug.
Omdat ik dacht dat het misschien spelen uit verveling was, heb ik gisteren een vogelspeelgoedje gekocht en in de kooi gehangen, maar daar doet ze dus helemaal niks mee :-\
(ze heeft overigens ook nog een knabbelstaaf erin hangen)
Ik ben erg blij dat ze weer helemaal is opgeknapt en actief is enzo, en over een tijdje mag ze weer gewoon in de voliere dus dan is het probleem opgelost.. maar ondertussen maak ik me wel zorgen dat ze zich misschien op deze manier gaat beschadigen..

En bovendien gaat het geluid van schrapende nageltjes over een plastic bakje door merg en been!

Dus als iemand enig idee heeft waarom ze het doen en wat ik er eventueel tegen zou kunnen doen, dan hoor ik het graag.