Auteur Topic: Handopfok  (gelezen 9468 keer)

amacera de pera

• Gast
Re: Handopfok
« Reactie #30 Gepost op: februari 16, 2005, 16:02:42 pm »
ja ze zitten al 5 weken in de zelfde kooi , en dat hebben ze zelf gedaan ,Pedro kwa laat in de middag en we hebben zijn kooi naarst die van lora gezet  ze  waren beiden erg nieuwgierig naar elkaar en de volgende dag mocht lora er uit zo als elke dad ,pedro zat zo te kijken dat we zijn kooi ook maar open hebben gedaan en in een mum van tijd zaten ze samen boven op de  kooi van lora ,stapje voor stapje gingen ze dichter bij elkaar zitten een beetje gegrauw over en weer maar geen geknok dus dat viel mee
toen lora weer haar kooi in moest weet ik niet wat ze zei  ze mumelde wat en pedro liep netjes achter haar aan dat vond ik best even eng maar alles ging goed       een probleem pedro wilde er niet meer uit dus hebben we het maar zo gelaten  ik sliep die nacht op de bank voor het geval dat...... maar alles verliep rustig de volgende nacht heb ik de deuren open  laten staan zo dat ik hun kon horen maar de gaaitjes sliepen lekker alleen ik was aan het hane waken en nu zitten ze nog bij elkaar en wiilen zij en wij niet anders . nu zijn ze zo lief voor elkaar zitten elkaar te kroelen en pikken eklaars eten uit de bek en waar lora is is pedro ook alleen pedro wil nog niet zo graag op de hand ,zodra hij de standaart ziet loopt hij vlug over zodat wij hem niet kunnen laten opstappen de slimmerd en als lora bij ons wil zitten vliegt ze gewoon naar ons toe en pedro zit in de start houding van zal ik ook gaan en hij is welkom   Gr Ann

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #31 Gepost op: februari 16, 2005, 16:44:58 pm »
Goh, wat schattig!! ;)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #32 Gepost op: september 27, 2005, 20:11:04 pm »
Dit topic inderdaad maar weer eens naar boven halen, aangezien er ineens weer zorgwekkend veel  mensen zijn met heel jonge babies...  ;)