Auteur Topic: Grappig enof bijzonder  (gelezen 15283 keer)

Fischeri

• Gast
Re: Grappig enof bijzonder
« Reactie #15 Gepost op: april 02, 2006, 19:57:05 pm »
De wc rol acties zijn heel herkenbaar... Ook zo stom dat ze er gewoon mee rond lopen en niks zien en overal tegen aan knallen... Erg lachwekkend.  ;D
Jackie zat in een hoge kooi met een stoel ernaast Als je er naast zat ging ze vaak graven in haar bodembedekking.
Gevolg: houtsnippers in de koffie van me moeder, of in het eten van zusje... Ook zoiets grappigs... :)
Maar meer garppig als je erbij bent bedenk ik me nu... :CENS

Fischeri

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: april 04, 2006, 22:36:02 pm »
Je hebt wel gelijk hoor Lejah... het wordt erg rustig hier.
Omdat ik met topic: een moeilijke aga, niet off-topic wilde gaan, heb ik een nieuwe geopend bij kweken. Ik had daar wat vraagjes gesteld over mijn broedende aga. Helaas heb ik nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vragen daar   :(
En omdat mijn gekste aga al een tijd aan het broeden is (waneer komen die eitjes nou eens uit) heb ik niet zoveel grappige of leuke verhalen voor hier...
Wat een problemen allemaal heh ::)

Fischeri

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: april 04, 2006, 22:48:51 pm »
Sorrie Sorrie Sorrie, ik had al wel racties op mijn vragen gekregen!! (bij forum kweken)
Ik keek ff niet goed, ik wordt een beetje  :P
Maar goed ... ik zie mezelf nu al drie keer achter elkaar staan, is ook niet echt een goed teken.
Tijd voor iemand anders om hier wat te schrijven...

Cosch

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: april 04, 2006, 22:59:42 pm »
Wil wel wat schrijven, maar heb geen aga!  :cry:  :cry:
En mijn gaaien zijn absoluut geen dwergen!

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
« Reactie #19 Gepost op: april 05, 2006, 13:05:19 pm »
Wil wel wat schrijven, maar heb geen aga!  :cry:  :cry:
En mijn gaaien zijn absoluut geen dwergen!

en ik kan niet schrijven (lees : niets deftig schrijven)  ;D

jeske5

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: april 05, 2006, 17:22:06 pm »
met het risico dat jullie me wel heel erg hard gaan vinden, wil ik toch even wat grappigs kwijt  :) ;):
ik had maandag donut en muffin meegenomen naar school (ik doe de opleiding dierverzorging, dus dat komt goed uit). op het einde van de dag waren ze allebei heel moe van alle indrukken en muffin ging op mijn etui zitten slapen. alleen die etui lag op het randje van de tafel, dus...daar ging muffin met etui en al op de grond!  ;D en vooral die kop van haar, toen ze daar op de grond zat was echt geweldig! ze snapte er niks van!  ;D  ;D

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
« Reactie #21 Gepost op: april 05, 2006, 20:28:26 pm »
met het risico dat jullie me wel heel erg hard gaan vinden, wil ik toch even wat grappigs kwijt  :) ;):
ik had maandag donut en muffin meegenomen naar school (ik doe de opleiding dierverzorging, dus dat komt goed uit). op het einde van de dag waren ze allebei heel moe van alle indrukken en muffin ging op mijn etui zitten slapen. alleen die etui lag op het randje van de tafel, dus...daar ging muffin met etui en al op de grond!  ;D en vooral die kop van haar, toen ze daar op de grond zat was echt geweldig! ze snapte er niks van!  ;D  ;D

dierenbeul..eraf gestampt ja, express
hoeveel jaar staat er op zo een mensen?
 :P

Cosch

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: april 05, 2006, 21:53:05 pm »
 ;D  ;D

lachuh is dat!

Gr Corina

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #23 Gepost op: april 06, 2006, 17:20:33 pm »
 ;D
Ik zie het helemaal voor me Jeske! En ze kunnen zooo verontwaardigd kijken, dat je daar alleen al van in de lach schiet!

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #24 Gepost op: april 08, 2006, 20:50:43 pm »
Hard? Welnee, zulke dingen zijn zo leuk  ;D :-[

Tammy had net ook nog een leuke, hij was nogal opgewonden en wilde bij Blue achterop stappen, hij miste en viel zo naar beneden, van het bovenste stokje  ;D

harry

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: april 10, 2006, 11:29:21 am »

Mijn Macha klimt graag zo nu en dan via de kraag m'n overhemd in, ze klimt graag van boven naar beneden, soms over m'n rug naar de andere kant. Op een gegeven moment komt ze er weer ergens uit of blijft bij de opening aan de voorkant hangen. Laatst wilde ik haar wegjagen omdat ik zat te eten ipv naar rechts te gaan besloot ze dat de route dwars over het bord de korste weg was naar haar stok. (ik heb een buitenkooise opvang voor d'r gemaakt van hout, waar ze dankbaar gebruik van maakt.) Gevolg was een spoor van afdrukken over het tafellaken.

« Laatst bewerkt op: april 10, 2006, 11:32:59 am door harry »

dutchgerard

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: april 10, 2006, 12:13:20 pm »
Ik heb ook wel iets vreemds (jaja ik ben zelf ook een beetje vreemd misschien).
Sinds een paar weken hebben wij een buitenvoliere, alle bewoners komen gezellig naar buiten om in de zon te zitten bv, behalve 2 koppeltjes catharina's en de kwarteltjes (2 hennetjes en 1 haantje). Waar zou dit aan kunnen liggen?

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #27 Gepost op: april 14, 2006, 11:30:42 am »
Gisteren is Joda door omstandigheden niet uit de kooi geweest. We waren druk, oa voor een nieuw agaatje kijken! (jaja) het gebeurt zelden dat Joda een dag niet uit de kooi komt, maar ja gisteren was zo'n dag.
Nu is Joda zo beledigd dat ze vandaag vertikt uit de kooi te komen!
Ik dacht dat ik de baas was, dus ik op de grond voor de kooi om Joda dan maar te pakken in de kooi. Dat doe ik weleens als ik vind dat ze te lang treuzelt. Maar dacht je dat het lukte vandaag?  ::) Zodra mijn hand in de kooi kwam, vloog Joda naar het uiterste puntje van de kooi. Door de vele speeltjes moest mijn hand een omweg maken. En die eigenwijze Joda de Poda scheert gewoonweg OVER mijn hand naar de andere hoek! :angry:
 Het kreng doet het overduidelijk expres! :-X

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #28 Gepost op: april 14, 2006, 12:54:21 pm »
 ;D ;D ;D

Wat is het eerste dat Tammy doet als hij 's ochtends wakker wordt.....erg opgewonden ratelen  ;D waarop Blue hem heel saggerijnig wegjaagt  ;D
« Laatst bewerkt op: april 14, 2006, 12:56:28 pm door Janina »

jeske5

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: april 14, 2006, 17:09:04 pm »
ik heb vandaag ook weer erg moeten lachen om mijn twee acrobaatjes.
ik heb ze tot nu toe alleen nog maar op de bodem zien paren, maar vandaag hebben ze 'het' op een stokje gedaan. vooral voor Donut was dit nogal wat balanceren, en elke keer als hij dan van muffin af gleed en bijna naar beneden donderde, begon hij te krijsen alsof hij vermoord werd.  ;D

:CENS misschien niet erg bijzonder voor degene die dit al duizend keer hebben gezien, maar ik vond het erg lachen!