Auteur Topic: Grappig enof bijzonder  (gelezen 15362 keer)

miekje

• Gast
Re: Grappig enof bijzonder
« Reactie #75 Gepost op: mei 03, 2006, 09:57:51 am »
 ;D
Het is inderdaad erg leuk!
Ik had ze net gesproeid, en dat water kriebelde natuurlijk in hun neus  :)

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #76 Gepost op: mei 03, 2006, 10:40:27 am »
Ah, nu snap ik het ook.
Zo doet Joda het altijd. Ik dacht dat alle kromsnavels het zo deden! :-[ ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #77 Gepost op: mei 03, 2006, 10:50:32 am »
 ;D ;D

Het lijkt me helemaal een gek gezicht als een grijsje dat zou doen!  :CENS

jeske5

• Gast
« Reactie #78 Gepost op: mei 03, 2006, 12:08:41 pm »
zo krabben Donut en Muffin zich ook. ik ben het gewend, heb er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan. maar nu ik het zo op foto zie bij dat valkje, ziet het er idd wel een beetje belachelijk uit!  ;D

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #79 Gepost op: mei 03, 2006, 13:38:22 pm »
Hm ook de aga's krabbelen zo hoor  ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #80 Gepost op: mei 03, 2006, 13:39:26 pm »
Ik vind het grappig!  ;D

miekje

• Gast
« Reactie #81 Gepost op: mei 03, 2006, 22:12:33 pm »
Ikke ook  :)

sparkle

• Gast
« Reactie #82 Gepost op: mei 17, 2006, 14:28:50 pm »
Muine is nu 5,5 weken oud. Wat ik enorm grappig vind is dat ze zodra mijn man en ik elkaar zoenen in een soort paniek raakt en probeerd tussen beiden te komen. druk piepend voel je haar (of hem dat weten we nog niet) als een gek richting onze gezichten komen. En dan moet je ook even met haar kroelen :)

Ook leuk was gister met het eten. Ze is verzot op blingbling, en ons bestek is zilverkleurig. Toen ze de vork te pakken had, liet ze m niet meer los. Ook zoiets.. een landing midden op mijn bord om in de lepel te kunnen kijken haha

wat ik trouwens wel heel erg zielig vind is wanneer ze tegen een raam vliegen! muine is vliegen net aan het uitproberen en het is dus 1 keer gebeurd dat ze, gelukkig niet in volle vaart tegen het raam ging, hebben jullie daar tips voor, is dat uiteindelijk iets wat ze leren? of moeten de gordijnen gewoon altijd dicht? dat doe ik nu dus maar..

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #83 Gepost op: mei 17, 2006, 14:43:34 pm »
wat ik trouwens wel heel erg zielig vind is wanneer ze tegen een raam vliegen! muine is vliegen net aan het uitproberen en het is dus 1 keer gebeurd dat ze, gelukkig niet in volle vaart tegen het raam ging, hebben jullie daar tips voor, is dat uiteindelijk iets wat ze leren? of moeten de gordijnen gewoon altijd dicht? dat doe ik nu dus maar..

pas er mee op, ze kunnen hun nek breken bij een flinke smak.
Tips heb ik niet echt, mijn aga's zijn gewiekt, o.a. hiervoor.

don 22

• Gast
« Reactie #84 Gepost op: mei 24, 2006, 18:56:42 pm »
me aga heb weer wat nieuws  :) ja knikken
als ik zeg ja ja, en schud met me hoofd 
dan gaat me aga dat ook doen  :) ziet er wel grappig uit hahahaha

Asura

• Gast
« Reactie #85 Gepost op: mei 24, 2006, 19:33:37 pm »
Wat leuk!! ;D

Die van mij vliegen nu gewoon met de gordijnen open, want inmiddels hebben ze wel door hoe groot deze kamer is. In het begin heb ik inderdaad de gordijnen dicht gehouden. Ze zijn allebei wel een keer per ongeluk in aanraking gekomen met het raam (gelukkig niet hard) maar dat gebeurd nu nooit meer! Ze vinden het zelfs ontzettend leuk om voor het raam te zitten en te kijken naar de vogels die buiten vliegen :)
Dus als ik jou was zou ik in het begin altijd wel de gordijnen dicht (of als je vitrage hebt, kan dat ook wel) en pas als ze de kamer goed kent en gewend is rond te vliegen kun je proberen met de gordijnen open.

sparkle

• Gast
« Reactie #86 Gepost op: mei 25, 2006, 10:11:03 am »
goeie tip asura, dank je. Ik merk dat muine dit ook aardig begint te snappen. Naar buiten kijken is inderdaad een favo bezigheid :)

sparkle

• Gast
« Reactie #87 Gepost op: mei 25, 2006, 10:11:15 am »
goeie tip asura, dank je. Ik merk dat muine dit ook aardig begint te snappen. Naar buiten kijken is inderdaad een favo bezigheid :)

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #88 Gepost op: juli 01, 2006, 21:21:54 pm »
Met dit lekkere weer hebben we vanavond weer lekker gebarbecued. Als we beginnen zet ik de vogelkooien weer binnen, want je weet maar nooit.
Maar aan het einde van de ochtend begon ik al met mijn voorbereidingen. Lekker wat vlees in de marinade, die ik zelf maak. Dan komt het ook aan je handen. Hoe goed ik dan mijn handen ook was, blijkbaar blijft er altijd een geurtje achter! Want zodra ik met mijn handen in de marinade heb gezeten, vertikt Joda het om ook maar bij mijn handen in de buurt te komen!
Toen ik hem pakte, beet en proefde hij zachtjes aan mijn handen, om vervolgens heel hard met zijn koppie te schudden en te gaan piepen! :o :)
Blijkbaar vieze marinade ;D

jeske5

• Gast
« Reactie #89 Gepost op: juli 01, 2006, 22:09:41 pm »
 ;D ik hoop dat jullie het wel lekker vonden  :)