Auteur Topic: voorkeurs persoon  (gelezen 1755 keer)

jolanda

• Gast
voorkeurs persoon
« Gepost op: april 13, 2006, 23:30:34 pm »
ik heb weer een vraagje aan jullie. Tommie was eerst altijd gek op mijn vader. Even later heeft hij hem ingeruild voor mijn moeder. Dat is best lang zo gebleven. NU ik weer op mezelf woon heeft hij weer ineens een voorkeur voor mijn vader.
Beetje vreemd dat tommie mijn ouders een soort van verruild voor elkaar toch?

Begrijp me goed, ik ben altijd eerste keus, maar hij is ook heel dol geweest op hen. Ik heb namelijk met tommie bij mijn ouders gewoond omdat het uit ging met mijn toenmalige vriend en Tommie mocht gelukkig met mij mee. We zijn toen weer een tijdje bij mijn ouders gaan wonen, want een huis heb je ook niet zomaar weer gevonden.

Maar ik vind het zo raar dat hij wisselt van liefde voor mijn ouders. Vanavond waren ze hier en hij beet zelfs mijn moeder. Hij bijt eigenlijk nooit, zeker geen mensen die hij goed kent en waar hij altijd lief voor is geweest.

Kent iemand dit gedrag en is het opzich wel normaal?

groetjes jolanda

jolanda

• Gast
Re: voorkeurs persoon
« Reactie #1 Gepost op: april 28, 2006, 01:31:46 am »
Wil iemand even helpen?
Vertel wat je weet hierover ofzo en of het normaal is dat hij dat doet.

Want geen reacties, is ook zo weinig en kan ik dus niks mee, alvast bedankt.

Groetjes jolanda

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #2 Gepost op: april 28, 2006, 09:11:28 am »
Eigenlijk zou ik het ook niet weten  ???
Het enige wat in mij opkomt is dat hij een soort van
pubergedrag vertoont.Dan krijgen ze soms ook opeens
van die rare neigingen van bijten.Of omdat je nu weer
op jezelf woont en hij jouw ouders wat minder ziet ofzo  ???
Is er misschien iets gebeurt,Flurry is nu een paar keer
door de va vastgehouden en als er nu buiten ofzo een
man z'n hand naar hem uitsteekt wil ie meteen naar m'n
schouder,en dat doet ie alleen wanneer hij bang is.
Ik probeer ook maar mee te denken,ben geen expert  :-[
Hoe oud is ie eigenlijk ?

Cosch

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: april 28, 2006, 10:56:46 am »
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet goed!
Ik heb het gevoel dat dat een beetje grijsjes eigen is. een voorkeurspersoon (jij dus) en verder doet het er voor hun niet echt toe. Jouw verhaal lijkt, heel eng, op de mijne! Heb ook samengewoond. Ging uit en ben met Coco ook een tijdje weer bij mijn ouders gaan wonen, maar Coco heeft zich nooit echt aan laten raken door mn ouders omdat ze dat niet echt durfde, maar wel tegen hem praten enzo! En daar genooot hij echt van. Hij leerde bijna alles wat hij kan zeggen van mn vader. En nik svan mij terwijl ik zijn baasje bent. En nu woon ik weer op mezlef en nu begint hij mij na te praten.

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar IK denk dat het grijsjes eigen is!

Gr Corina

jolanda

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: april 29, 2006, 02:32:31 am »
Oke als het gewoon bij hem hoort is het prima.
Hij is bijna vier, nog een halve maand hahaha

En hij is al uit de pubertijd.
Nou ik kan me voorstellen dat mijn vader de meest consequente is, mijn moeder verwent hem te veel.
Toch misschien als bij kinderen, veiligheid boven verwenerij ofzo.

Jeetje corina, wat een toeval, lijkt inderdaad wel erg op elkaar onze verhuizingen hihihi.
Jij hebt ze gelukkig ook meegenomen, moet er niet aan denken dat je coco en kaya en bo niet meer zou hebben toch!

Groetjes jolanda

Cosch

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: april 29, 2006, 11:02:41 am »
Jeetje corina, wat een toeval, lijkt inderdaad wel erg op elkaar onze verhuizingen hihihi.
Jij hebt ze gelukkig ook meegenomen, moet er niet aan denken dat je coco en kaya en bo niet meer zou hebben toch!

Ja stom he? toen ik het las dacht ik: dat had mijn verhaal kunnen zijn.
Ik had toen alleen Coco nog maar. Bo is van een vriendin. Dus niet van mij!
Maar idd moet er niet aan denken dat ik hem niet kon meenemen! Ben blij dat mn ouders zo lief waren dat het ook van hen mocht!

Tommy

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: april 29, 2006, 12:13:30 pm »
Ik heb hier pas geleden een heel artikel over gelezen. Maar ik weet nu even niet meer waar en ook niet meer wat er precies stond :-[ :( Het ging ook over t inwisselen van de meest geliefde persoon. Als ik t weer weet, of terug kan vinden ,dan plaats ik de link oke? ;)

jolanda

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: april 29, 2006, 15:45:47 pm »
Oke dan lees ik het wel als je het gevonden hebt. maar dit is niet inwisselen van de meest geliefde persoon want dan ben ik.

Hey corina ik was ook blij dat ik bij mijn ouders terecht kon samen met tommie.
Ze hadden tommie al eerder opgevangen.
Hij was toen baby en ik moest voor het werk op bewoners vakantie en mijn ex moest steeds overwerken, hij kon dus niet optijd pap gevoerd worden.
Toen heeft hij ook bij mijn ouders gelogeerd!!!!
Was ik ook erg blij mee, maar mijn ouders ook hoor, ze vonden het geweldig om hem in huis te hebben. Zijn heel erg gek op hem.
Ze hebben Max gekocht toen ik weer opmeze3lf ging omdat ze het zo stil voinden zonder Tommie.
HIHIHIHI

Groetjes jolanda

Cosch

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: april 29, 2006, 15:52:22 pm »
 ;D

Hier is ook het eerste wat ze vragen. Hoe is het met Coco?

:)

jolanda

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: april 29, 2006, 15:58:40 pm »
Ja mijn moeder vraagt hem zelfs altijd even aan de telefoon.
Geweldig toch.

En als mijn ouders bij mij zijn dan gaan ze altijd helemaal in hem op, beter dat het zo is.
Vrienden van me zijn altijd bang voor hem, maar goed dat het een ukkie is, als hij zo groot als kaya zou zijn zou het helemaal afschrikken, heb je daar ervaring mee?

Groetjes jolanda

Cosch

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: april 29, 2006, 16:18:26 pm »
Kaya kan wel afschrikken ja! Alleen bij mannen is tie heel lief!
Maar Coco kan soms genieperiger zijn! Kan heel lief aan 'vreemden' een kusje vragen en dan snel in de lip bijten!  ;D  ;D

Gr Corina

jolanda

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: april 29, 2006, 16:43:25 pm »
hahaha die coco, kan tommie ook doen.
Tommie heeft rtouwens altijd problemen als ik een noieuw vriendje heb. als ik dan een kus krijgt wordt ie bijna groen van jaloezie, niks van aantrekken dus.
Maar zo accepteerd hij vaak geen nieuw vriendje van mij

groetjes jolanda