Auteur Topic: Papier  (gelezen 3124 keer)

Faraday

• Gast
Re: Papier
« Reactie #15 Gepost op: april 22, 2006, 11:21:36 am »
Nou, WC rollen smeten ze meteen in het badje :CENS

Op mijn kamer vraten ze aan cursusblok papier en aan kartonnen dozen van GSM's en andere spullen. Daar kon ik al niet veel tegen beginnen (of ik moest ze in de kooi opgesloten laten ::) . Maar ze scheurende die spulletjes altijd maar los hoor :)

Fieke

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: april 22, 2006, 22:08:45 pm »
Mijn Cootje scheurt het papier ook in duizend stukjes/reepjes en steekt die dan tussen haar pluimen. Als ze dan terug begint te knabbelen haal ik deze er steeds weer uit en begint ze nogal te protesteren. Als ik haar kot uitkuis zit ze tegenwoordig in de doos met oud papier om deze helemaal te verslinden  :) Echt schattig!

charon

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: april 22, 2006, 23:04:33 pm »
Als je een dwergpapegaai hebt, die vinden het leuk om zichzelf te versieren met stukjes papier, dat steken ze dan tussen hun veren... een soort make-up dus eigenlijk. Onze dwerg kreeg daar van die witte notitie-velletjes voor.

In principe scheuren ze het met hun snavel en spelen ze er mee, ze eten het niet. Mijn Aratinga doet het ook met karton... het kan weinig kwaad.

http://unsound.kicks-ass.org/Plaatjes/chicken-karton.jpg

het heeft idd wel met versieren te maken ,maar niet op die manier..................

het heet nestelen ;D
Mijn Cootje scheurt het papier ook in duizend stukjes/reepjes en steekt die dan tussen haar pluimen. Als ze dan terug begint te knabbelen haal ik deze er steeds weer uit en begint ze nogal te protesteren. Als ik haar kot uitkuis zit ze tegenwoordig in de doos met oud papier om deze helemaal te verslinden? :) Echt schattig!

en ik zou ook protesteren als je mijn doe het zelf baby wieg in de vuilnisbak zou mieteren  ;D

[Edit BirdmAster] Gelieve geen afbeeldingen mee te quoten. [/Edit]
« Laatst bewerkt op: april 23, 2006, 11:16:27 am door BirdmAster »