Precies, daarom wilde ik graag weten of je aan meer dingen kunt zien of de hormonen kunnen opspelen!
Misschien zijn er meer aanwijzingen!
Wat ik aan Coco herken, maar goed dat is een popje, is dat ze heel gauw voer opgeeft, gauw 'kreun' geluiden begint te maken en de vleugels los rond om haar heen laat hangen. Dit is broedsgedrag.
Orrie maakt alleen de 'kreun' geluiden. Het lijkt net of ze het benauwd hebben. Heel zwaar ademen en het lijkt net of ze heel verkouden zijn en vol zitten met slijm. Ik kan het anders even niet uitleggen.
Zowel Orrie is Coco maken deze geluiden. Ondanks dat het 2 soorten zijn, verdenk ik Orrie er toch van ook een popje te zijn. Toch maar eens een keer testen

Japie is anders. Die geeft alleen voer op en is niet echt broeds. Ik denk dat je qua hormonenkwestie het bij de popjes beter kunt merken dan bij de mannen. Maar dat is mijn idee. Ik kan dit niet onderbouwen. Ik praat uit ervaring met wat ik hier met die 3 meemaak.
Aangezien jij ook 2 mannen hebt, is het dus met gedrag moeilijk te beoordelen als mijn theorie klopt.
Is er misschien iemand die hier kennis van heeft? Is het zo dat popjes duidelijker broedsgedrag vertonen dan de mannetjes?