Fietsen met je gaai is zooo leuk Loes! Net of je met een peutertje rond rijdt

Maar eerst best eng...dat is waar

Ik heb aan mijn fiets nog de bevestiging van mn fietszitje van de kinderen. Dat is een klem om de stuurpen, met 2 gaten waar normaal gesproken t fietszitje in vastzit. Nu heb ik in die gaten 2 haken gedaan (van die rode geplastificeerde haken die je vaak in een hele set kunt kopen om grote dingen in de schuur op te bergen weet je wel?) Op die haken heb ik een stuk bezemsteel bevestigd, waar touw omheen gewikkeld zit, zodat ze meer grip hebben. Jee...t klinkt nu heel ingewikkeld, maar dat is t niet hoor

(oh ja, onder t touw enzo heb ik alles met brede tape extra stevig vast gemaakt)
Die stok is net iets hoger dan t stuur, want ze gaan altijd op de hoogste plek zitten en ik wilde liever niet dat ze op mn gladde stuur gingen zitten

Ze kunnen wel bij de fietsbel...en Tommy belt dus ook graag

De 1e keer heb ik Tommy erop gezet en ben een klein stukje gaan lopen...echt maar een paar stappen. Toen iets verder en daarna idd op een rustig weggetje. Ik was zelf in t begin vooral best stressy...veel meer dan Tommy

Maar t ging al heeeelll snel heel goed

Nu fiets ik overal, ook op de drukke straat hier , met 1 hond achterin t mandje, 1 naast de fiets en Tommy op t stuur. Guano gaat ook graag mee, en Pepper is voor t eerst een klein stukje geweest, maar die fladderde er na 100 meter af, dus dat moet ik echt opbouwen. Maar eigenlijk is fietsen vooral een ding van Tommy en mij samen...iets speciaal voor hem

We zijn net nog samen weg geweest.
Ohhh jaaa...Iris, mn dochter...die heeft t hele middenstuk van haar stuur ingewikkeld met touw! Dus dat is ook een idee

Zij neemt Chico t valkje wel mee op de fiets

Dat gaat ook heel goed!