Tja....de problemen houden hier niet op....nu heeft Piko weer iets. Sinds een weekje heeft die z'n linkerpootje heel raar. Tja het is nogal moeilijk uitleggen dus hier effe een foto:

Dus zoals je kan zien op de foto's heeft die 1 voorteen naar achteren en de 2 achtersten zijn naar voren gericht.
Hoe het gebeurd is...? Ik heb er geen flauw idee van. Het was er van de ene dag op de andere. Gebeten is die niet want ik zie geen enkel wondje. Ergens vasthangen...ik zie niet waar dat zou kunnen.
Hij heeft er nog gevoel is, kan hem nog goed bewegen,...alleen die tenen doen niet meer mee. Als je probeert ze in de juiste positie te zetten slaan ze meteen weer om.
Ik weet dat ik hier beter meteen mee naar een vogelarts ga, maar ik zit midden in de examens, ik heb daarvoor dus momenteel echt geen tijd.
Ben er dan in pure wanhoop mee naar mijn da (waar ik stage volg) hier in het dorp gegaan, nu deze kent niet veel van vogels. Wat zijn denkt is een verkramping van de pezen.
Maar meer weet ze niet. Ze vind wel dat, indien er geen oplossing is, ze het pootje wilt amputeren...
Verder: hij heeft er wel last van door het feit dat z'n tenen zo raar staan. Hij houdt z'n pootje dus altijd ingetrokken.
Dus ja nu zijn mijn vragen:
- weet iemand wat dit is?
- heeft iemand dit al meegemaakt?
- wat vinden jullie over het amputeren? Kan een aga met 1 poot leven?
Bedankt allesinds!
ps: vanaf deze avond 21u tot dinsdag zal ik niet meer antwoorden omdat ik dan geen pc tot mijn beschikking zal hebben.