Heb je twee stokken op dezelfde hoogte als slaapstokken?
Hier dus 4 grijzen in de kooi en ze slapen allemaal op dezelfde hoogte, verdeeld over drie stokken (Favo en Middel zijn altijd erg klef, die slapen naast elkaar). Riboet slaapt nog wel eens lager op het voederplateau. Die wil zeker als eerste 's ochtends eten ofzo.
Hier eigenlijk nooit echte ruzies. Ja, Favo en Middel doen wel eens suggereren dat ze elkaar gaan afmaken en schreeuwen en fladderen dan ondersteboven hangend aan de kooi om het hardst. Tss, ik mocht geen aga's vanwege de herrie, maar een broer en zus grijze samen houden is eigenlijk nog veel lawaaiiger

.
Houd die twee even in de gaten maar probeer er niet bewust aandacht aan te schenken. Hier ging het bijzetten van Chico ontzettend gemakkelijk. Ik denk dat als ik een vijfde gaai in de groep zou zetten, dat ook wel te doen is. Hoe groter de groep hoe makkelijker de acceptatie heb ik het idee van (ofwel: je moet nog een grijze kopen hahaha).
Blij dat het goed gegaan is en ik hoop dat Japie en Coco elkaar echt als maatjes gaan beschouwen.