Auteur Topic: hij wil niet meer in bad  (gelezen 1017 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
hij wil niet meer in bad
« Gepost op: mei 03, 2006, 23:10:52 pm »
sinds een kleine week wil flipke zich niet meer wassen
hij gaat er met één teen in en vliegensvlug eruit,ik snap het niet goed want hij was zo gek op zijn badderpleziertje
water is niet te koud,niet te warm,niet te veel,en zoals daarstraks wou men zoon hem ff forceren met als gevolg een ferme verwittigingsknauw,zo ééntje van "pas op hé manneke of ....
ik besproei hem nu xtra veel in zijn kooi kan hij ook niet weg maar leuk vind hij het allezins niet
is dit periodieken of normaal of heeft hij soms luten??

dutchgerard

• Gast
Re: hij wil niet meer in bad
« Reactie #1 Gepost op: mei 03, 2006, 23:21:36 pm »
Weet je wat het is Vivke, grijzen zijn zeer eigenwijs (uit proberen), Gino wilde op een gegeven moment geen groenten, fruit en eivoer eten.
Blijkt dus vanzelf weer over te gaan, nu eet hij weer alles na een paar weken. Gewoon blijven aanbieden bleek de beste manier.
Je moet hem dus gewoon in bad doen of even een paar dagen wachten en dan moet je niet raar kijken als hij het ineens weer leuk en lekker vindt.

Cosch

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: mei 03, 2006, 23:23:44 pm »
Ja idd! Het is een echt grijsje! Met zn nukken!
Ik denk dat je je geen zorgen moet maken! Dus niet meer dwingen ofzo, want dan associeren ze het met iets naars.
Gewoon op een andere manier douchen en af en toe es het badje aan bieden. Ik denk dat het dan gauw weer als normaal is!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #3 Gepost op: mei 08, 2006, 00:06:52 am »
kheb naar jullie geluisterd en dus wel aangeboden maar niet geforceerd
en zaterdag op de camping was het goed warm,ik zette zijn bad op de tafel en het gevolg was
flip dook letterlijk het water in,zo precies van,DIT heb ik nu zo lang gemist sé
kgeef een paar foto's door maar door me te haasten zijn ze niet zo goed

weet je wat ik nu al gedacht heb, zou het kunnen dat ik het water te warm maak en hij daarvan niet houd,zaterdag was het water eerder naar de frissere kant en genoot hij duidelijk ervan,was nog nooit echt zo uitbundig,behalve die ene keer 2 weken geleden,toen was hij na het bad druipnat

en na dit wou hij er niet meer in,tot dit weekend

Cosch

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: mei 08, 2006, 06:53:34 am »
Jeeee wat goed!  :thumsup:
Zou kunnen hoor, dat hij het water niet fijn vond toen! Of gewoon geen zin had!

Fijn gezicht om ze zo te zien genieten!

TWEETY

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: mei 08, 2006, 08:03:43 am »
typisch grijsjes zeker,

tweety wil ook niet meer doen wat ze vroeger deed, ik hoop dat het ook voorbij gaat

gr san