Auteur Topic: welke papegaai  (gelezen 1570 keer)

vogelgek

• Gast
welke papegaai
« Gepost op: mei 04, 2006, 10:30:35 am »
ik doe deze poll omdat ik wil weten wat voor soort papegaai, kaketoe, ara ik het beste kan nemen als vriendje / vriendinnetje voor mijn grijze roodstaart ik hoop op snelle reacties  ;) :thumsup:

gr mitchell

Cosch

• Gast
Re: welke papegaai
« Reactie #1 Gepost op: mei 04, 2006, 10:34:26 am »
Ik zou een soortgenootje nemen!

Is voor jou ook gemakkelijker qua voeding enzo!

dylantjuh

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: mei 04, 2006, 10:42:22 am »
Grijsje, hoef je niet apparte dingen voor ze te doen, kan je alles hetzelfde doen bij hun 2

vogelgek

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: mei 04, 2006, 10:45:14 am »
qua voeding daar zit ik niet zo mee maar ik wil gwn weten wat jullie als beste partnervoor mijn grijze uit zouden kiezen maar ik denk dat ik tog maar een soortgenoot neem maar ik zal er nog een paar nachten over slapen voordat ik mijn beslissing neem ;)

gr mitchell

dylantjuh

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: mei 04, 2006, 10:51:05 am »
Haha, misschien klikt het ook eerder als met een andere soort.

Caiolinda

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: mei 04, 2006, 10:58:49 am »
Wij hebben ook besloten om er een soortgenootje bij te nemen zeg maar. Maar waar wij meer over dachten is wat neem je er dan bij een mannetje of een vrouwtje.

Groetjes Linda

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #6 Gepost op: mei 04, 2006, 11:24:00 am »
ik zou ook in dezelfde soort blijven

en euh... kzou dat hier ook wel willen ,misschien als ik heel braaf ben
kheb flipke nu gekregen(oude droom) voor men 25 jaar huwelijk,zou ik nog es 25 jaar moeten wachten?? ;D

vogelgek

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: mei 04, 2006, 11:30:05 am »
Wij hebben ook besloten om er een soortgenootje bij te nemen zeg maar. Maar waar wij meer over dachten is wat neem je er dan bij een mannetje of een vrouwtje.

Groetjes Linda
wij hebben coco al laten testen of het een mannetje of vrouwtje is nou het is een mannetje dus ik zou graag een vrouwtje erbij willen nemen maar niet m te kweken maar als gezelschap

gr mitchell

Tommy

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: mei 04, 2006, 14:57:00 pm »
Ik zou er het zelfde geslacht bij nemen. ;) Dan voorkom je eerder dat ze extreem aan elkaar hangen en jullie buitensluiten.
En je hoeft er echt niet persee een soortgenoot bij te nemen hoor. Hooimeijer raadt dat zelfs af...om de zelfde reden als ik hiervoor noemde.

Veel succes met je beslissing :-*

vogelgek

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: mei 04, 2006, 16:18:15 pm »
Ik zou er het zelfde geslacht bij nemen. ;) Dan voorkom je eerder dat ze extreem aan elkaar hangen en jullie buitensluiten.
En je hoeft er echt niet persee een soortgenoot bij te nemen hoor. Hooimeijer raadt dat zelfs af...om de zelfde reden als ik hiervoor noemde.

Veel succes met je beslissing :-*

ja maar ik ben best wel vaak weg maar dat gaat veranderen over een jaartje maar ik wil er gewoon een soortgenoot bij hebben zodat coco zich niet alleen voelt want hij had bij de vorige eigenaar altijd met een nadere grijze gezeten en nu is doe opeens alleen dus hij mist denk ik gwn een soortgenoor bedankt voor jullie reacties :thumsup:

Tommy

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: mei 04, 2006, 18:48:01 pm »
Ik bedoel ook dat je er wel een andere vogel bij moet nemen, maar niet persee een grijsje ;)
EEn amazone of BBtje kan ook erg goed

vogelgek

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: mei 04, 2006, 19:46:18 pm »
ow oke bedankt :thumsup: ;)