Auteur Topic: op standaard of toch in een kooi ?  (gelezen 2469 keer)

Mariell

• Gast
Re: op standaard of toch in een kooi ?
« Reactie #15 Gepost op: mei 21, 2006, 14:22:11 pm »
hihi, ach ja frank je leest zo af en toe nog wel eens wat he, maar eh, als kiki straks mee gaat overdag, ( tv opnames ) tsja dan kan ze toch niet in slaap vallen daaro... Word John niet vrolijk van denk ik  :)  ;D Lekker duur betaalde gaai dan, maar goed, we zien wel hoe het gaat lopen... Kiki krijgt een wereld plekje hier... zal goed voor dr zorgen.... :hart:

Wickingh

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: mei 21, 2006, 15:38:13 pm »
 ;)

Ik had niet anders verwacht,  :thumsup:

mvg Frank

Tommy

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: mei 22, 2006, 15:00:55 pm »
;D toch te lang op de site van de SMP geweest  ;D .
Maar serieus vogels moeten idd hun rust krijgen, maar wat denk je dat ze doen als jij er niet bent?
Als ze 's avonds te weinig gehad zouden hebben, dan halen ze het echt overdag wel in,

mvg Frank

dat is JOUW mening ;) Volgens mij gaat het in die verhalen (en dat zijn er niet te weinig) toch echt over 12 uur slaap aan 1 stuk...en overdag dutjes doen? dat doen alle gaaien ::)

charon

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: mei 22, 2006, 18:13:53 pm »
bij ons is het voor 11 uur ook niet rustig in de zin van vrouwlief is dan nog wakker maar daar slaapt hij gewoon doorheen. :hart:
Sjakko heeft zichzelf aangeleerd dat hij op de bank in slaap valt strak tegen mijn vrouw aan en wordt niet eens wakker als die wat te drinken gaat pakken.
Het is gisteravond zelfs gebeurt dat hij bij de hond in slaap is gevallen.......iemand die hij normaal gesproken wegjaagd.
En ik heb nog wel een rottkwijler  ;D ;D
Dus ik persoonlijk denk het is maar net wat hij ( of zij ) gewend is.

groeten René

Ik denk dat die vriendelijke 4 viervoeter ook best een reden kan zijn dat je hem een veilig plekje geeft -> een kooi

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #19 Gepost op: mei 22, 2006, 18:56:45 pm »
En dat overal in slaap vallen is wel grappig, maar inderdaad ook gevaarlijk. Ik ben blij dat ik een kooi heb om mijn Sjakko veilig te stellen voor de katten en honden als ik er niet ben! ;)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #20 Gepost op: mei 22, 2006, 19:01:54 pm »
zolang wij thuis zijn speelt flipke (of rust) op zijn speeltuin,maar als we weg zijn gaat hij de kooi in,kheb geen zin om bij thuiskomst alleen nog pluimen te vinden met al die salontijgers hier
ook al komen ze niet in de buurt als ik er ben,voorkomen is toch beter dan genezen

charon

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: mei 22, 2006, 19:07:52 pm »
ben ik helemaal mee eens en gaaien zijn net kleine kinderen een ongelukje zit in een klein hoekje.
Het idee van vrijheid vind ik erg mooi , maar ik denk toch dat veiligheid voorop staat.
Je kan hem er altijd uitlaten wanneer er wel een zekere vorm van supervisie is.