vandaag had ik lora en pedra lekker af gespoeid in de badkamer en ik wou ze weer terug brengen naar de kamer Lora stapte netjes op maar pedra wilde niet en begon te grommen , ik deed mijn wijsvinger om hoog en zei heel streng pas op hoor daar is zij waarschijnlijk van geschrokken . ze wou wegvliegen maar dat ging niet ze is gewiek en inplaats dat ze het richting de deur probeerde ging ze richting de muur . boem en pedra lag op de grond , ze deed heel gek met haar kop draaide die heen en weer en draaide ookom haar as .

ik heb haar even twee tellen op de grond laten zitten en heb gekeken of ik verwondingen zag , nee niets het was wel vreemd ik kon alles met haar doen (normaal niet hoor mag ik blij zijn dat ze zonder morren opstapt en wil blijven zitten)na dat ik haar heb op gepakt heb ik haar in een handdoek gedaan en mee naar binnen genomen nog steeds was ze heel rustig en lag tegen mijn borst aan ,ik kon haar kroelen en knuffelen (de eerste keer) en ze leek het nog fijn te vinden ook , toe zag ik een plekje op haar koppie net of er een bultje zat .
voor alle zekerheid hebben we haar even naar de d.a gebracht als ze op mijn hand zat kneep ze ook stevig met haar rechte poot maar haar linker deed niet mee die zette ze wel neer maar ze hiel zich er niet mee vast
ze is goed onder zocht er zijn gelukkig geen dingen ontdekt alles werkte allen haar oogjes stonden een beetje duf
ja mevr: heeft een hersenschudding ik ben me rot geschrokken
ik heb haar even apart gezet zodat ze rust heeft ze eet en drink al weer en het schijnt haar goed te doen om even alleen te zitten , ik mag haar nog steeds wel aaien en knuffelen

ze heeft na de botsing niets meer gezegt ,maar ook niet meer gegromt , ze is zich zelf waarschijnlijk nog niet

Ik hoop, dat ze gauw opknapt ,maar het aaien en knuffelen ook leuk blijft vinden
Gr Ann