Auteur Topic: virus ????  (gelezen 1618 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: virus ????
« Reactie #15 Gepost op: mei 15, 2006, 22:26:39 pm »
Owwwh, een virus dat zich ook nog via de electronische weg weet te verplaatsen is wel heeeeeeel gevaarlijk. Volgens mij is het een gemuteerd virus (nog moeilijker te bestrijden) want toen ik besmet raakte, kwam het woord Internet nog niet of nauwelijks in een woordenboek voor!

Begonnen met 1 koppel aga's, dat werden uiteindelijk 10 agaatjes en nu? 9 grijze roodstaarten. Maar ik bied weerstand! Ik ga binnenkort 3 gaaitjes wegdoen   :cry: :cry:, het is de enige manier om van het virus af te komen vrees ik  :cry: :cry:.

:P :thumsup:

wegdoen ?? ?? ?? breng ze dan maar richting belgie ,ik vang ze wel op!!!!

Riboet

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: mei 15, 2006, 22:48:08 pm »
Eh Limburg? Is dat ver genoeg? Of verspreid ik het virus zo wel erg snel over het land  :)?

Ik heb me wel laten vertellen dat er eentje met een maand of wat inderdaad voor 3 jaar naar Belgie gaat. Zijn jullie daar een beetje beschermd voor het virus?

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #17 Gepost op: mei 15, 2006, 22:52:12 pm »
neeeeeeeeeeeeeeeeee,wij zijn daar heel ontvankelijk voor
dus laat maar komen zou ik zo zeggen

Pluisje

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: mei 15, 2006, 23:02:07 pm »
Ik heb het virus ook meer dan 25 jaar geleden opgelopen en blijf sindsdien stevig besmet.

Bijdrage van dit forum voor deze besmettig is dat bij mij steeds het verleidelijke idee opkomt om meer papegaaien aan te schaffen  :-[.
Wilde namelijk altijd nog een hyacint ara en een zwartkop caique  :)
Maar ik vecht ertegen met mijn al gezonde verstand, dat in de loop van de tijd dramatisch verzwakt  :P 

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #19 Gepost op: mei 15, 2006, 23:06:53 pm »
Ik heb het virus ook meer dan 25 jaar geleden opgelopen en blijf sindsdien stevig besmet.

Bijdrage van dit forum voor deze besmettig is dat bij mij steeds het verleidelijke idee opkomt om meer papegaaien aan te schaffen  :-[.
Wilde namelijk altijd nog een hyacint ara en een zwartkop caique  :)
Maar ik vecht ertegen met mijn al gezonde verstand, dat in de loop van de tijd dramatisch verzwakt  :P 

bij ons noemen ze dat alzheimer (niet kwaad bedoelt hoor)

Pluisje

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: mei 15, 2006, 23:42:44 pm »
Selectieve alzheimer dan zeker, je vergeet alle 'negatieve'/bewerkelijke per papegaai-unit ( ;D)  zaken en onthoud alleen de leuke  ::)

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #21 Gepost op: mei 15, 2006, 23:44:04 pm »
  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D