pfff sorry mensen, ik dacht gewoon een simpele vraag te stellen

Maar van de laatste paar reacties snap ik dus helemaal niets van....ik ben dan misschien nieuw en onervaren maar IK heb nog nooit een ara met de hand gevoerd of groot gebracht.
En ik neem aan dat de meeste van ons hier eens een eerste keer hebben gehad ??
Ik zal daar zeker niet de enige in zijn..
Dus ik vraag gewoon hoe het zit met wanneer je af kan bouwen met het voeren van pap en in wat voor tempo dit dan wel moet.
Ja ook ik wil het beste voor mijn vogel ( net zoals iedereen hier denk ik ) en dat er verschillende ervaringen en meningen bestaan dat respecteer ik ook en ik filter daar dan ook echt wel uit wat ik zelf belangrijk vind......2 reacties met die mening 6 met die....snappie ?
sorry maar met het afzeiken van elkaar denk ik niet dat er iemand geholpen is.
Ik probeer hier mijn info van "ervarings " deskundigen vandaan te halen en om mijn ervaringen met anderen ( misschien word ik ook wel een "ervaring"deskundige ) te delen verder niets en respecteer ieders mening laten we dat van een ander dan ook doen......
zo houden we het allemaal wel een stuk gezelliger denk ik.
maar even ter info;....sjakko is van de pap af en het gaat heel erg goed hij valt wel iets af maar wat ik hier aan info heb gekregen is dat wel normaal.
Hij eet zijn zaden en zijn fruit goed dus eigenlijk is het heel geruisloos gegaan allemaal...
Bedankt voor jullie reacties,

groeten René :elvis: