Allereerst wil ik even zeggen dat ik dit echt een hele gave site vind

ik heb hier al heel wat informatie opgedaan.
Mijn vriend en ik willen heel graag een grijze roodstaart en een witkuif. We zijn hier al jaren naar aan t kijken en hebben al heel wat papegaaien zaken bezocht. Regelmatig gaan wij ook naar Dennis papegaaien in Den Haag om te kijken. Hier willen wij absoluut geen papegaai kopen want soms sta ik daar met tranen in mijn ogen te kijken. Wat zitten daar soms zielige vogels

!!!
Nu na 4 jaar overal kijken voor deze 2 geweldige vogels vinden wij het tijd worden om toch echt ervoor te gaan.
Mijn vraag is kan je een grijze roodstaart en een witkuif in 1 huis samen houden. (niet samen in een kooi) en hebben jullie mischien tips voor mij waar ik de papegaaien het best kan kopen. Ik heb voor de witkuif al contact gehad met Happy Bird maar hij heeft geen baby witkuifjes en ik weet ook niet wanneer hij ze wel weer heeft. De grijze roodstaart wilden we bij Rijo halen maar heb hier gelezen dat ze niet echt goed zijn. Het liefst willen we ze dit jaar nog hebben maar ik ga ze niet zomaar ergens kopen. Ik weet ook niet of er een speciale tijd voor is dat er baby papegaaitjes zijn?
Alvast bedankt groetjes Chantal