Auteur Topic: Grijsje, Prijs?  (gelezen 1795 keer)

Xiphlias

• Gast
Grijsje, Prijs?
« Gepost op: mei 29, 2006, 21:35:08 pm »
Nou k droom al tijden vaan een grijzje, maar k heb eigenlijk geen idee wat het me zou gaan kosten.
En het feit dat ik nog student ben helpt ook niet echt :). (K mag wel bijna een baantje zoeken :thumsup:, zwaare baan dan hé. Krantenwijk mag wel op het moment :thumsup:)

Hoeveel zou een Congo Grijsje me kosten? ???
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2006, 21:36:40 pm door Xiphlias »

Cosch

• Gast
Re: Grijsje, Prijs?
« Reactie #1 Gepost op: mei 29, 2006, 21:46:31 pm »
Vanaf eur 450!  :)

Caiolinda

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: mei 29, 2006, 21:50:58 pm »
plus kooi een lekkere grote zit je vaak al over de 250 en veel speeltjes.

Xiphlias

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: mei 30, 2006, 08:02:46 am »
Darn, dat gaan aardig wat krantenwijkjes worden ;D

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: mei 30, 2006, 08:12:47 am »
het is nu eenmaal een dure hobby een grijsje maar het is het waard
zo`n grijsje heeft ook veel aandacht nodig

gr kelly

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5 Gepost op: mei 30, 2006, 08:22:25 am »
En zolang je aan het sparen bent, heb je genoeg tijd om hier heel veel informatie te zoeken over grijsjes  :) ;)

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #6 Gepost op: mei 30, 2006, 09:45:05 am »
En zolang je aan het sparen bent, heb je genoeg tijd om hier heel veel informatie te zoeken over grijsjes :) ;)

Ik ben ook aan het sparen voor een gaaitje. Maar zoveel tijd als de spaartijd duurt heb ik helemaal niet nodig hoor! :)
Je bedenkt toch eerst wat je wilt, of je het echt wilt (dus geen bevlieging), dan kijk je of het kan en past en dan daarna moet je nog eens gaan sparen.... zucht, dat duurt alles bij elkaar zoooooo lang! :P

Maar je kan beter wat meer sparen en bij een betrouwbare kweker gaan, dan proberen een goedkope via MP te regelen!

djemi

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: mei 30, 2006, 09:59:50 am »
Ik was mét kooi voor ons grijsje 750 euro kwijt.

Tommy

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: mei 30, 2006, 10:11:08 am »
Citaat
Maar je kan beter wat meer sparen en bij een betrouwbare kweker gaan, dan proberen een goedkope via MP te regelen!
Ben ik t niet helemaal mee eens...er zijn genoeg leuke dieren die via die weg een nieuwe baas zoeken ;) Maar als t om een jong gaat heb je wel gelijk ;) ...hoewel niet alle marktplaatsers natuurlijk over 1 kam geschoren moeten worden ::)

Ik denk trouwens dat de topic starter nog wel wat tijd nodig heeft om zich in grijsjes te verdiepen ...als je de prijs niet weet...dan zijn er vast nog veel meer dingen nog niet bekend :)

dutchgerard

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: mei 30, 2006, 10:19:59 am »
Bijna 2 jaar geleden heb ik ook een grijsje via marktplaats gevonden, het blijft altijd een gok maar wij hebben geluk gehad.
Gino is een heel lief rustig beest en schreeuwt nooit we hebben er veel plezier mee.
Hij koste met kooi 550 euro. We hebben ondertussen wel een nieuwe kooi gekocht omdat we de oude er niet mooi uit vonden zien.
We hebben nu een hele grote kooi en die koste 189 euro

Xiphlias

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: mei 30, 2006, 17:13:32 pm »

Ik denk trouwens dat de topic starter nog wel wat tijd nodig heeft om zich in grijsjes te verdiepen ...als je de prijs niet weet...dan zijn er vast nog veel meer dingen nog niet bekend :)

Ik wist wel dat het rond de 500 euro lag, maar ik dacht, misschien is het lager bij kwekers etc. :)
En k heb me wel verdiept hoor, in de voor en nadelen.  Wat k wel leuk vind is bijv. dat grijsjes nogal eigenwijs zijn en dat is voor mij wel iets dat me aanspreekt.
(K ben het zelf ook we een beetje :-[ ;D)