Auteur Topic: Chippen  (gelezen 1967 keer)

Wickingh

• Gast
Re: Chippen
« Reactie #15 Gepost op: juni 16, 2006, 09:54:34 am »
Hai,

ik heb 20 papegaaien en ze zijn allemaal gechipt.
Ook laat ik mijn jongen, bij de controle en bloedtest voordat ze naar de nieuwe baasjes gaan,altijd in 1 moeite door chippen.
Ik besef dat het geen paarden zijn, maar ik heb nooit problemen ondervonden,

mvg Frank

Tommy

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: juni 16, 2006, 11:15:22 am »
Het is ook wel heel fijn dat ze gechipt zijn als ze eventueel toch een keer kwijtraken :a036: . Mn paardjes hebben uiteindelijk ook hun chip gekregen hoor...en ook nergens last van. Vooral Tommy, die geen ring heeft zou ik dan eventueel laten chippen...maar...ik ben soms een beetje bang dat net hij degene is die er ineens wel last van krijgt :-[ Misschien ben ik te bezorgd? :-[ ???

Offline sweety

• Uit de jeugdrui
  • Geslacht: Vrouw
  • sweety
    • aursil
« Reactie #17 Gepost op: juni 16, 2006, 12:14:45 pm »

hoi

onze 2 paarden zijn ook gechipt en hebben er ook geen last van
net als de  hond en poes er geen last of bijwerkigen van hebben .

gr angelina

Wickingh

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: juni 16, 2006, 16:06:43 pm »
Het is ook wel heel fijn dat ze gechipt zijn als ze eventueel toch een keer kwijtraken :a036: . Mn paardjes hebben uiteindelijk ook hun chip gekregen hoor...en ook nergens last van. Vooral Tommy, die geen ring heeft zou ik dan eventueel laten chippen...maar...ik ben soms een beetje bang dat net hij degene is die er ineens wel last van krijgt :-[ Misschien ben ik te bezorgd? :-[ ???

Hai Daphne,

ik denk dat je idd te bezorgd bent.
Sterker nog in Nederland wordt ook al ge-experimenteerd met het chippen van mensen in het uitgaansleven.
Ik geloof de Baya Beach Club, maar ik kan dat mis hebben.

mvg Frank

Tommy

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: juni 16, 2006, 16:23:35 pm »
Ja dat klopt en in een ander land zelfs met zwervers :(
Ik ben echt heel erg tegen dat soort dingen...maar opzich zie ik wel voordeel bij dieren (en in bepaalde situaties bij mensen, bv bij ernstig zieke, die beslist medicatie moeten als er iets gebeurt) maar de risicos kun je niet uitwissen...hoe klein ze ook zijn :-[