Auteur Topic: kunstjes leren  (gelezen 7059 keer)

Cosch

• Gast
Re: kunstjes leren
« Reactie #15 Gepost op: juni 13, 2006, 09:56:00 am »
Zo heb ik het Kaya, Coco en Japie wel geleerd! En dat heb je bij elkaar ook binnen een kwartier aangeleerd! Ook zwaaien op afstand!
Als je zo doet, zoals zij doen, lukt dat!  :)
Er zijn vast ook andere manieren hoor!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #16 Gepost op: juni 13, 2006, 11:40:07 am »
als ik zeg "high five" gaat flipke zijn pootje omhoog ,dat is het zowat denk ik(op commando bedoel ik dan hé)

poemke

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: juni 15, 2006, 11:47:10 am »
Ja ik heb die koprol gezien, echt geweldig! Gisteren ben ik weer druk geweest met Tony en hij kan nu ook rondjes draaien  :thumsup:
(Niets vergeleken met koprollen en doodliggen natuurlijk maar het is een begin..) Maar hoe doe je je papegaai nou voor dat ie moet doodliggen?? Tony is zo enthousiast als we aan het oefenen zijn dat ik hem denk ik niet zo rustig krijg dat ie gaat liggen  :)

he Sanco,

ik heb haar steeds weer op de rug gelegd en dan iets, een pen of zo, in haar pootjes gestop. dit heb ik steeds herhaald en dan ook zonder wat in de pootjes te stoppen. het is allemaal spelenderwijs gegaan omdat ik toen ook pas 11 was en zij 9 weken toen we haar kochten, nu is zij 29 jaar en nog steeds even gek!.
groetjes
Poemke

Sanco

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: juni 15, 2006, 12:00:12 pm »
he Sanco,

ik heb haar steeds weer op de rug gelegd en dan iets, een pen of zo, in haar pootjes gestop. dit heb ik steeds herhaald en dan ook zonder wat in de pootjes te stoppen. het is allemaal spelenderwijs gegaan omdat ik toen ook pas 11 was en zij 9 weken toen we haar kochten, nu is zij 29 jaar en nog steeds even gek!.
groetjes
Poemke

Ja dat op de rug leren daar wacht ik nog wel even mee. Daarvoor moet ze voor mijn gevoel eerst wat rustiger worden als ik haar vast heb. Maar dat kan nog komen! Ik heb nu gekleurde blokjes voor haar gekocht in verschillende vormpjes en kleuren en daar zijn we lekker mee aan het oefenen. Ze kan nu al het gele blokje onderscheiden tussen de rest van de blauwe en groene blokjes. En dat op 1 dag oefenen!  :thumsup:

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #19 Gepost op: juni 15, 2006, 23:13:11 pm »
ik heb nu pas het filmke gezien op die link,maar ik denk dat als ik de pitjes zo laat liggen op een stoel in zijn buurt ,hij alleen maar zal proberen om aan die pitjes te geraken  ;D

fred

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: juni 23, 2006, 16:53:02 pm »
Ik heb een paar speeltjes die Fred erg leuk vind om te doen en die hij binnen 3 dagen doorhad. Zal zodra ik onze digitale filmcamera weer terug heb (uitlenen he  :CENS) een paar filmpjes op putfile zetten.

Heb op een rommelmarkt een fisher price speeltje gekocht en fred vind het ook leuk om de ringen erom te doen.

de ringen worden wel af en toe flink geperforeerd  :)

TWEETY

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: juni 23, 2006, 19:07:50 pm »
SUPERTOF :thumsup:

wat is ie slim zeg :a036:

Sanco

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: juni 23, 2006, 20:38:15 pm »
Oh dat ziet er echt leuk uit ja! Wat een lieverd. Ik heb vorige week ook houten blokken gekocht, in 4 verschillende kleurtjes. Tony kan nu al blauw en geel onderscheiden. Het is zo leuk om zo met hem bezig te zijn!

Cosch

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: juni 23, 2006, 21:41:40 pm »
 :a036: :a036:
geweldig!

Tommy

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: juni 23, 2006, 22:29:06 pm »
Mooie fotos :thumsup: Wat goed van Fred :a036:

Offline pika

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Vrouw
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
« Reactie #25 Gepost op: juni 24, 2006, 08:02:23 am »
geloof dat ik mijn dozen met babyspeelgoed ook maar eens van zolder haal! :) Mooie foto's :thumsup:

jaantje

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: juni 25, 2006, 00:24:29 am »
Wat goed zeg :a036:

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #27 Gepost op: juni 25, 2006, 12:53:37 pm »
Geweldig! :thumsup:

Pluisje

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: juni 26, 2006, 13:47:45 pm »
Ik heb een paar speeltjes die Fred erg leuk vind om te doen en die hij binnen 3 dagen doorhad. Zal zodra ik onze digitale filmcamera weer terug heb (uitlenen he  :CENS) een paar filmpjes op putfile zetten.

Heb op een rommelmarkt een fisher price speeltje gekocht en fred vind het ook leuk om de ringen erom te doen.
de ringen worden wel af en toe flink geperforeerd  :)

He, wat goed van Fred. In 3 dagen is snel  :a036: :thumsup: Slimmert  ::)
Aphyna heeft ook precies hetzelfde speeltje. Hiermee oefenen we kleuren. Ze moet de ring van de kleur die ik zeg steeds erop zetten.

poemke

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: juli 17, 2006, 16:08:20 pm »
wat een heerlijk beest is het toch en slim joh

ik heb een keer een pinda-automaat gekocht! Mijn ara had toen snel door als ie het klepje naar beneden deed, dat er in dit geval een andere lekkernij uit kwam dan een pinda uiteraard..heb het ding niet meer, maar nu ik deze foto's zie overweeg ik om toch ook weer zo iets dergelijks te gaan doen.   :thumsup: