Auteur Topic: vervoer  (gelezen 1478 keer)

Sanco

• Gast
vervoer
« Gepost op: juni 08, 2006, 12:59:52 pm »
Sorry dat ik hier weer een apart topic voor open maar ik heb toch een vraagje. Ik laat zaterdag Tony kortwieken en daar moeten we 3 kwartier voor rijden, en 3 kwartier terug. Ik had zo'n kattenreismandje voor hem gekocht, met handdoek erin. Maar het was erg warm die dag toen we hem opgehaald hadden en hij heeft de hele tijd met z'n bekkie open gezeten. Maar zo'n kattending kun je ook geen bakje water inzetten want dat blijft nooit staan. Iemand nog tips ofzo??

remie3

• Gast
Re: vervoer
« Reactie #1 Gepost op: juni 08, 2006, 13:24:41 pm »
ik heb een specialle kist woorhemaakt eigelijk net zo als ze postduiven vervoeren
ook zijn er bij de dierenwinkel meschien van die kisten

Pluisje

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juni 08, 2006, 20:38:07 pm »
Ik heb een speciale vogel-reiskooitje voor ze.
Daar zit voer en waterbak in. Sowieso handig om te hebben.
Maar misschien komt iemand met een tip over kattenreismandje hoe je dan water zonder morsen kan vervoeren.

fred

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juni 10, 2006, 17:48:14 pm »
zelf gaat fred mee in de allerkleinste bench die ik maar kon kopen, zitstok erin en klaar is zijn kooi voor als hij mee moet in de auto.

Cosch

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: juni 10, 2006, 18:28:50 pm »
 :a036: Het topic doet het weer!

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #5 Gepost op: juni 10, 2006, 19:44:05 pm »
Ik heb eens bij een papegaaien drive-inn gezien een kleine hondenbench met zo'n knaagdierendrinkflesje eraan. Daar zat een grijsje in.

Pascalle

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: juni 10, 2006, 22:59:43 pm »
wij hebben er ook geen waterbak in, omdat je ze toch tussendoor eventueel drinken aan kan bieden? Gijs zit er als we weggaan, hooguit een half uur in... en bij aankomst krijgt hij gewoon weer water!

fred

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: juni 11, 2006, 14:41:09 pm »
pcies Pascalle, ook Fred heeft geen water of eten in zijn vervoerbak. Neem altijd iets te eten en te drinken mee voor hem en tussendoor krijgt hij een versnapering. Fles water en Fred drinkt het zelfs uit het dopje als ik hem het aanbied.

Sanco

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: juni 11, 2006, 21:14:52 pm »
Ik had gewoon de plantensproeier mee. We moesten toch 3 kwartier heen, en 3 kwartier terug in de warme auto. hij houdt dan vanzelf z´n bekkie open zodat hij, als ik hem natsproei, gelijk kan drinken.  :)