Volgens de vorige eigenaren van Kaya is Kaya een man. Dat hadden tenminste de eigenaren daarvoor weer gezegd. Maar die hadden ook gezegd dat Kaya 8 is, terwijl de ring uitwijst dat hij toen 18 was!
Ik was al een beetje aan het twijfelen over Kaya. Zo van: zou het geen popje kunnen zijn? Veel 'kenmerken/theorien' van een popje heeft hij wel. Lekker pinnig. Veel uitdagen enzo. Als het hem niet bevalt, zal hij dat zeker laten merken. Hij is vrij licht. Niet de vleugels maar de rest van zijn veren. De ogen theorie komt overeen, dat het een popje moet zijn.
Behalve zijn formaat!

Kaya is namelijk een joekel van een grijze roodstaart!
Laatst bevestigde pascal ineens ook mijn twijfels door te zeggen: volgens mij is het een popje!
Dussssssss vandaag gaat er een brief naar Gendika!

Ik had, tijdens de controle van Kaya, van Frank Verstappen een buisje bloed meegekregen van Kaya. Overgehouden van de pbfd test zodat ik later nog es op geslacht kon testen. Daar was ik nu wel heel erg blij mee! Hoefde ik geen veren te trekken!
Misschien is het geld verspillen.

Maar ik vind het van Coco zo leuk dat ik het echt zeker weet, dat ik het nu van Kaya ook echt zeker wil weten!
Gr Corina