Eindelijk afgelopen Zaterdag was het zover, Met Pipo op bezoek bij Jefta, al lange tijd was het niet zo leuk meer met Pipo

hoe ik ook mijn best deed, opzitten vergeet het! douchen vergeet het! schreeuwen bijten dat is pas leuk!! althans dat vond Pipo.Nadat we kort kennisgemaakt hebben even een kopje koffie, is het zover Jefta pakt de stok en wil dat Pipo op komt zitten nou vergeet het maar Pipo neemt een duik naar de andere kant van de kamer.
DUS NEGEREN! Dan wachten tot Jefta de aandacht had en dan weer laten opstappen. Tot onze verbazing lukt dit heel gewoon (nou Ja gewoon) al na een kwartier zonder protest! Wij hebben vol aandacht zitten luisteren, en in korte tijd gezien hoe het moet. Ik wist ook wel dat ik degene was die een andere houding tenopzichte van Pipo moest aannemen. NU ga ik het in de praktijk brengen zoals Jefta het me heeft geleerd. Ik ben vandaag begonnen en het gaat al een stuk beter.
IK ben de BAAS! nogmaals vanuit deze kant Jefta heel erg bedankt (het werkt) en Gerard jij bedankt voor je mail..