Auteur Topic: Op bezoek bij Jefta  (gelezen 4175 keer)

wilhen

• Gast
Re: Op bezoek bij Jefta
« Reactie #30 Gepost op: augustus 27, 2006, 14:59:13 pm »
Het is al een tijdje geleden dat ik met Pipo bij jefta ben geweest, het gaat erg langzaam maar we boeken vooruitgang... Ik kan hem al wat meer aanhalen, ben wel meer met hem aan het oefenen. Hij stapt nog steeds niet op mijn hand. Maar wel op de stok! neem hem mee door de kamer, zet hem op de vensterbank in de slaapkamer terwijl ik het bed opmaak, en beloon hem nu ook op een andere manier alleen als hij het ook echt verdiend!Ik ga ook niet meer direct naar hem toe als ik uit mijn werk kom eerst wat anders doen zodat ik zijn aandacht heb, en dan pas naar Pipo. Ook heb ik het boek "gek van mijn vogel" gekocht en haal daar dan ook weer wat tips uit. Maar het meest hebben wij gehad aan het bezoek bij Jefta. Dus heel veel succes :thumsup:

Jarie

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: augustus 27, 2006, 18:30:28 pm »
Ja dat heb ik ook,maar ik heb er niet veel aan(Jarie schreeuwt en pluk niet en vraag ook niet mijn aandacht) hij is juist stil,dat is een wat moeilijker geval schrijft ze.
Maaar ik heb nog nix van Jefta gehoord
groet Mar

wilhen

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: augustus 27, 2006, 19:58:29 pm »
Hoi Mar, ik weet zeker dat Jefta zal  reageren het duurde bij ons ook wat langer. Hij woonde toen der tijd in Ede wij zijn daar vanuit Zoetermeer heengereden en het was erg leerzaam. Pipo schreeuwt en plukt ook niet ook nooit gedaan... van het ene op het andere moment wilde hij niets meer wat wij wilde, alleen maar wat hij zelf wilde >:D hij werd erg dominant hij beet en ik durfde niet meer in zijn buurt te komen. Volgens Jefta, en dat was ook zo was hij de baas!! ik verwende hem echt TEVEEL overigens met goede bedoeling.Nu zijn de rollen omgekeerd hij stapt op (op stok) als ik dat wil.. Hij heeft nog steeds de neiging om te bijten, hij waarschuwd me van te voren hij roept dan auw :) kan ik er alvast rekening mee houden :thumsup:

Cosch

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: augustus 27, 2006, 20:00:35 pm »
 ;D  ;D

Jarie

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: augustus 27, 2006, 20:03:58 pm »
O ja das wel handig!! ;D
we wachten netjes af........ben blij dat t toch goed kan komen
groet Mar