Hij maakt absoluut geen reclame voor deze pellets. Hij heeft het woord Scenic pellets in mijn bijzijn nog nooit genoemd, dus of dat slimmer is? Ik denk dat hij een arts is die respect heeft voor mensen die andere pellets geven en zijn mening niet zal opdringen.
Ik denk dat ik er mee aan de slag wil
Hai Janina,
dat vind ik slimmer ja en met slimheid is helemaal niets mis

.
Ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen en zal het op de voet volgen.
@Antonia,
A. Ik voer discussies over MIJN mening! Maar dat mag kennelijk niet van je
Ja het is makkelijker om iedereen naar de mond te praten, of dat de weg is waar iedereen het meeste van opsteekt betwijfel ik. Ook val ik in dit topic niemand aan , dus bedankt

voor de manier waarop je meent mee te moeten doen aan dit topic.
B. Ik heb met diverse pellets gewerkt tot nu toe en daar kwamen 2 soorten uit die bij mijn vogels goed werken (Harissons en Ecobird). Als andere mensen met Scenic willen gaan werken heeft dat mijn warme belangstelling, maar moet ik daar dan ook gelijk op overstappen? Ik zit met broedkoppels en daarbij is het een gegeven dat ze bij veranderingen in voer,huisvesting ed wel eens averechts kunnen reageren(ergo slechtere kweekresultaten). Het is daarom van uit mijn optiek verstandig om ontwikkelingen op de voet te volgen, maar niet om daar gelijk mee te experimenteren,
mvg Frank