Zoals jullie wel weten ben ik nog steeds zoekend naar De perfecte pellet...ben alleen bang dat die niet bestaat, maar toch, ik blijf uitproberen.
Ik gaf eerst Scenic, toen Dieca en nu geef ik beiden.
Bij Tammy was namelijk zijn schimmelinfectie op de Scenic volledig weg, op de Dieca kwam dat toch weer wat terug. Volgens Bastiaansen is vit. A heel belangrijk voor zulke infecties en in Scenic zit daar veel van in.
Dus, ondanks dat ze het echt met flinke tegenzin eten, krijgen ze nu toch om de dag weer Scenic en dan allemaal.
Vaak komt het er op neer dat er 2 dagen Scenic ligt omdat ze er veel minder goed van eten, maar dat is hun eigen probleem

Maar nu merk ik dus na een aantal weken dat de veertjes bij sommige vogels weer meer gaan groeien, bij Tammy en Pino, die altijd al problemen hadden met de veren, maar ook bij Demi.
Demi was kaal op haar koppie en schouders zeg maar, ( Alphie plukt haar zoveel, en zichzelf

) maar nu zie ik de laatste dagen toch weer meer veertjes terugkomen.
Dus voor hier, de agaatjes, gaat het er toch wel op lijken dat Scenic prima pelletvoeding is, jammer dat ze het alleen niet willen eten, 100 keer liever hebben ze Dieca.