Auteur Topic: Mijn vriendje Tony  (gelezen 1690 keer)

Sanco

• Gast
Mijn vriendje Tony
« Gepost op: juni 22, 2006, 21:41:26 pm »
Ik had net toch iets aparts. Zal vast niet voor iedereen zo apart zijn, maar dit is voor mij voor het eerst. Ik had net aan de telefoon een beetje een heftige discussie waar ik een beetje verdrietig van werd. Ik hang op en ik kijk naar Tony, die staat voorover geheld op zijn kooi met zijn vleugeltjes beetje wijd. (wat ie wel vaker doet als ie blij is je te zien) Dus ik loop naar hem toe, hij klimt via mijn arm op mijn schouder, gaat daar zitten en drukt zo zijn koppie tegen mijn wang! Hij ging me gewoon echt troosten!  :hart: normaal als hij op mijn arm of schouder zit dan is ie heel druk en wil die van alles tegelijk, maar nu bleef hij zo lief zitten, en hij zat me echt aan te kijken van wat is er toch? Ik voelde me gelijk weer vrolijk worden. Wat een kleine lieverd is het toch ook!

Cosch

• Gast
Re: Mijn vriendje Tony
« Reactie #1 Gepost op: juni 22, 2006, 21:46:36 pm »
 :hart:  :hart:

Ja net of ze het aanvoelen he!

Sanco

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juni 22, 2006, 21:48:21 pm »
:hart:  :hart:

Ja net of ze het aanvoelen he!

ja inderdaad, nou volgens mij kunnen ze dat gewoon echt.  :hart:

Cosch

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juni 22, 2006, 21:49:57 pm »
Ja ik heb het ook wel es gehad met Coco. Echt ontzettend lief. Ik ging er geloof ik alleen maar harder van huilen!  :)

Sanco

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: juni 22, 2006, 21:52:54 pm »
Ja ik heb het ook wel es gehad met Coco. Echt ontzettend lief. Ik ging er geloof ik alleen maar harder van huilen!  :)

Haha dat kan ik me ook voorstellen ja! ;D Maar ik was er zó verbaasd van dat ik er verder helemaal niet meer aan dacht. Ik heb daarna ook heerlijk nog met hem gespeeld met de blokken. Echt fijn om dan je gedachten op wat anders te kunnen zetten.

Tommy

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: juni 22, 2006, 23:12:40 pm »
 :a036: :hart: Zo lief! Volgens mij merken ze t echt hoor

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #6 Gepost op: juni 22, 2006, 23:21:48 pm »
lieve tony  :hart:

dutchgerard

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: juni 23, 2006, 15:23:19 pm »
Soms kunnen ze reageren zodat je denkt dat ze je echt begrijpen. Ze zullen stemmingen wel aanvoelen denk ik.
Ik heb dat met 1 van mijn katten, die voelt haarfijn aan hoe ik me voel.................

Sanco

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: juni 23, 2006, 15:33:03 pm »
Soms kunnen ze reageren zodat je denkt dat ze je echt begrijpen. Ze zullen stemmingen wel aanvoelen denk ik.
Ik heb dat met 1 van mijn katten, die voelt haarfijn aan hoe ik me voel.................

Zo fijn is dat.. onvoorwaardelijke dierenliefde  :hart: