Auteur Topic: 9 Juli Papegaaien en Parkieten Stuif in Purmerend  (gelezen 6483 keer)

Patyar

• Gast
Re: 9 Juli Papegaaien en Parkieten Stuif in Purmerend
« Reactie #15 Gepost op: juli 09, 2006, 17:51:55 pm »
 :wow: Mooie foto's Corina, was leuk een paar mensen ontmoet te hebben. Vond het erg jammer dat mn schoonvader snel weg wilde die is altijd zo ongeduldig haha. Maar ik moest ook nog naar een verjaardag. Ik baalde echt dat onze Coco niet gewiekt kon worden daar. Els zei dat en ik had haar daarom ook meegenomen  :angry: :-X  ;)

billy

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: juli 09, 2006, 17:54:06 pm »
Ohhhhh ik heb je helemaal niet gezien zeg, waarom kon hij niet gewiekt worden??
Groetjes Els

Patyar

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: juli 09, 2006, 18:08:03 pm »
Ohhhhh ik heb je helemaal niet gezien zeg, waarom kon hij niet gewiekt worden??
Groetjes Els

ELs ik had nog naar je gevraagd, hoi!!!

Maar helaas moesten wij weer betijds weg, die kleine van mn zus werd 3 en vierde dat in het vondelpark dus vandaar, jammer hoor. Nou je kon alleen wieken als je de workshop ook deed :s maar daar hadden we dus HELAASSSSSSSS geen tijd voor. Hoe laat was jij er? Wel jammer dat we elkaar niet gezien hebben.... Is dat ieder jaar daar? Vond het helamaal geweldig!!!

billy

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: juli 09, 2006, 18:13:06 pm »
Ik was er om half 1, dit was voor het eerst dit jaar dat ze het zo deden dat wist ik ook niet  :CENS, ik moest 2 euro per vogel betalen, vorig jaar was het gratis ook de workshop moest je nu voor betalen, hoeveel weet ik niet dat vind ik wel erg jammer.
Jammer ook dat we elkaar zijn misgelopen
Groetjes Els

Patyar

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: juli 09, 2006, 18:25:10 pm »
Ik was er om half 1, dit was voor het eerst dit jaar dat ze het zo deden dat wist ik ook niet :CENS, ik moest 2 euro per vogel betalen, vorig jaar was het gratis ook de workshop moest je nu voor betalen, hoeveel weet ik niet dat vind ik wel erg jammer.
Jammer ook dat we elkaar zijn misgelopen
Groetjes Els

Ja erg jammer. Maar is het volgend jaar weer? Leuk joh... ja er stond idd 2,- bij maar ze zeiden dat ze niet wiekte zonder de workshop. Heb jij de workshop gedaan? Wat moet ik me daarbij voorstellen dan??? Die koste btw 6,- pp

Offline Angelique

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #20 Gepost op: juli 09, 2006, 18:46:21 pm »
Mooie foto´s  :hart:
Ziet er goed uit.

billy

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: juli 09, 2006, 19:04:15 pm »
Ja erg jammer. Maar is het volgend jaar weer? Leuk joh... ja er stond idd 2,- bij maar ze zeiden dat ze niet wiekte zonder de workshop. Heb jij de workshop gedaan? Wat moet ik me daarbij voorstellen dan??? Die koste btw 6,- pp

Die heb ik vorig jaar gedaan, daarin legt Hooimeijer de 5 stapjes uit, is best leuk om te zien.
Groetjes Els

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #22 Gepost op: juli 09, 2006, 19:29:58 pm »
Mooie foto's weer hoor  :thumsup:

Cosch

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: juli 09, 2006, 21:14:51 pm »
dank je!

Ja dat wieken en die workshop was niet grappig.
Er stond best veel wind. dus was best link voor de kleine vogeltjes. Dus we wilde Bo ook even een extra veertje laten knippen. voor de zekerheid.

Dat mocht niet. Moesten eerst de workshop volgen!  :o
Toen hebben we bij de assitente van hooimeijer een schaar gevraagd en heb ik geknipt!

Was niet zo leuk. voor de rest heb ik het echt gezellig gehad.  :thumsup:

miekje

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: juli 09, 2006, 21:20:16 pm »
Wat een mooie foto's!
Ziet er gezellig uit al die vogels bij elkaar  :thumsup:

Ja dat wieken en die workshop was niet grappig.
Er stond best veel wind. dus was best link voor de kleine vogeltjes. Dus we wilde Bo ook even een extra veertje laten knippen. voor de zekerheid.
Dat mocht niet. Moesten eerst de workshop volgen! :o
Toen hebben we bij de assitente van hooimeijer een schaar gevraagd en heb ik geknipt!
Was niet zo leuk.

Dat is idd een beetje jammer  :(

Cosch

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: juli 10, 2006, 09:40:32 am »
Heb ondertussen begrepen dat dat was omdat anders mensen alleen voor het goedkope wieken zouden komen!  ::)
Ik vond zo wie zo dat ze best rekening hadden kunnen houden met de harde wind. Beter kunnen voorlichten of iedereen langs van: is je gaai goed gewiekt?
Mijn gaaien waren goed gewiekt en geen risico maar ik schat dat er zo een paar gaaien weg hadden kunnen vliegen met de wind, als ze hadden gewild.

Nou ja, weet niet goed wat ik er van moet vinden!  :CENS

dutchgerard

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: juli 10, 2006, 10:40:18 am »
De dierenwinkel waar ik mijn voer en overige benodigheden koop wiekt Gino altijd gratis!

dylantjuh

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: juli 10, 2006, 11:30:19 am »
Els, ik heb jou ook niet gezien :P

Patyar

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: juli 10, 2006, 13:34:59 pm »
Heb ondertussen begrepen dat dat was omdat anders mensen alleen voor het goedkope wieken zouden komen! ::)

Maar dat was heus mn bedoeling niet hoor  :-[ haha  ;) je hebt zelf gezien hoe lelijk onze Chanel bij de dierenarts is gewiekt voor nog wel  24,- pffffffffffffffffffffffffff (=het consult wat je betaalt) :angry:
« Laatst bewerkt op: juli 10, 2006, 13:36:32 pm door Patyar »

Cosch

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: juli 10, 2006, 14:12:53 pm »
 ;D  ;D

Ik bedoel jou niet hoor! Maar ik heb begrepen dat daarom de workshop erbij moest!
Ene kan begrijpelijk. maar aan de andere kant ook helemaal niet!  ;D (lekker logisch weer)