Nou ik heb bastiaanse gebeld maar die is op vakantie tot eind van deze maand.
Maar de vervanger was er vandaag niet en die kan ik morgen terug bellen.
Het vermoeden bestaat toch dat het aandacht is dit omdat hij na dat ik hem oppak gewoon weer verder gaat met spelen en fluiten.
Maar morgen weet ik meer.
Ook ga ik morgen beginnen met hem een halve walnoot te geven omdat onze coco niet weet wat het is zal hij dat ding wel weer door de kooi gooien en er het eerste uur flink pissig op zijn.
Want zoals ik al eerder heb geschreven toen we coco kregen at hij alleen maar witte zonnepitten dit omdat hij met het papagaai voer knoeide.
speeltjes kon ij ook niet hij had een te kleine kooi en daar hong een bel in.
Nu heeft hij een amerikaanse kooi met voldoende speeltjes alleen hij krijgt geen houte trap meer want dan kan ik elke dag er een inhangen.
Die sloopt hij compleet binnen een uur

Wat het buiten staan betreft geeft hij aan dit niet te willen we hebben het geprobeert maar hij blijft dan boven in de kooi hangen en beweegt zich niet.
Tussen zijn voer doen we grit omdat hij tegenwoordig houtsnippers als bodem bedeker heeft inplaats van voiliere grid dat was hij gewent.
De hele dag hebben we hem in de gaten gehouden maar hij is niet meer gedonderd en als dank daar voor bijt hij me net nog even in mijn vinger

jos