Nou zeg. Wat gaan die reacties snel.
Ben ik even weg en hup... drie pagina's zijn het al.
Het NOP. Okay. Dat lag al in de planning. Lijkt me een onwijs goed idee.
We zijn net even bij 4animal in Rijswijk geweest, meer omdat dat op fietsafstand van mijn huis is.
Echt heel erg.
Was leuk om alles nog een keer te zien, alle vogels. De Rose kaketoe was erg grappig. Heb een tijd gespeeld met een jonkie.
Maar kopen daar... No way. Die beesten zien er niet echt happy uit. Ze hebben ook niks te doen.
Geen speelgoed, alleen een tak.
En die moet dan ook maar kapot. Ja, het zijn slopertjes. Ik bedoel meer te zeggen dat het er zo armzalig uitzag.
Ik zou er als mens niet happy van worden in zo'n kleurloos saaie omgeving te zitten.
Bah bah.
Hebben de Molukken en Witkuifkaketoe horen krijsen. Die zijn nu voorgoed van de lijst van mogelijkheden geschrapt.
Wat een herrie kunnen die maken.
En ik kan wel in mijn achterhoofd hebben dat het met een goede opvoeding ook anders kan, maar als dat mislukt...
Moet je je maatje dan wegdoen? Niet aan beginnen dus.
Toen we thuis kwamen ging mijn telefoon.
Sjaak van Dieca.
Ik had hem een mail gestuurd om te vragen of we een keer langs kunnen komen. Hij belde om een afspraak te maken.
Dacht eerst dat dat zoiu zijn omdat hij misschien wil verkopen.
Heb gezegd dat ik absoluut nog niet kopen wil, maar me aan het orienteren ben.
Hij vond het leuk als we een keer langskomen en hij ons wat meer uitleg geeft.
Ben na dit gesprek ook van mening dat het gewoon echt hobby is en dat hij graag mensen helpt. Ook die mensen bestaan gelukkig nog.
Meer gegadigden die ons uitleg willen geven.
Maar dan niet per mail?
(ik heb een auto en vakantie, wil alleen niet meer dan een uurtje, hoeven rijden)
Over dat 90% problemen heeft met zijn papegaai.
Tja...
Ik werk in het onderwijs. Speciaal onderwijs, met leerlingen met psychiatrische stoornissen.
En de meeste van deze leerlingen hebben zoveel problemen mede door hun ouders.
Onderzoek wijst uit dat 75% van de mensen geen kinderen moet krijgen.
Het is altijd een gok...
Ik ga gewoon verder zoeken naar mogelijkheden, soorten, kenmerken enz.
Komt helemaal goed

Thanx voor alle hulp, tips en ideeen tot nu toe