Over het zwemmen: de zee was wel lekker eigenlijk. Maar op het strand waaide het en ik had het zowaar gewoon koud

Was op zich een lekker gevoel, haha.
Verder heb ik echt slecht geslapen.
We hebben een verbouwing gehad in huis en omdat Pinkey vandaag komt, moesten er even wat dingen af.
1 daarvan was zorgen dat we weer in de slaapkamer slapen konden (sliepen nu in de huiskamer en dat leek ons een slechte gewenning voor Pinkey).
Dus, daar komt het: plinten gelegd, gordijnenrails opgehangen, gordijnen opgehangen, kledingkast terug verhuisd, alle kleding weer netjes opgevouwen en opgeruimd, nog een kast verplaatst (eerst leeg halen en dan weer inruimen) enz. Jaja, dit hebben we gisteren ook nog gedaan. En heel stom, want dat deden we steeds niet omdat het zo warm was. Gaan we natuurlijk nu op 1 van de warmste dagen van het jaar alles in sneltreinvaart toch doen. Maar het is heel mooi geweest.
Leg mij op een nieuwe plek neer en ik slaap dus niet.
De slaapkamer is zo groot dat we allebei last hadden van pleinvrees.

En... de ventilator hadden we nog niet daar opgehangen.
Dus heel veel muggen en heel warm.
En toen begon het: mijn dromen...

Het eerste gedeelte van de nacht was ik half wakker en half in slaap en dat realiseerde ik me constant tijdens mijn droom.
Ik werkte in een dierenwinkel en steeds kwamen er maar mensen vragen of we een speelboom konden maken voor hun papegaai. (dat moeten we vandaag namelijk doen, met spullen die we daarvoor hebben gezocht)
En Pinkey zat daar en daar wilde ik ook graag mee spelen.
En het was al zo laat en ik moest naar bed, want ik wilde slapen.
Uiteindelijk ben ik echt wakker geworden en muggenspul gaan zoeken (half uurtje verder).
De rest van de nacht heb ik redelijk geslapen en met Pinkey paardgereden.

Maar nu....
NU IS HET OCHTEND!!!!
nu is het de dag dat we ons maatje kunnen gaan halen.
jeeeeeeeeeeeeej

Bedankt voor al jullie reacties.
Super lief.
Het is wel fijn om te merken dat zoveel mensen dit gevoel herkennen.
En dat ik een keer op een forum terecht ben gekomen waar niet iedereen alleen maar loopt te zeuren.
Geweldig.
Fijne (nog warmere) dag allemaal