och micheline ,echte beginners worden na veel vragen en ervaring ook ooit eens profs,alhoewel we nooit te oud zijn om te leren
flipke werd op 3 maand gewiekt door de kweker,na een tijdje hier bij ons overbrugde hij 2 meter,in dalende lijn met zachte landing,een tijdje later werd het 5 meter,dan 10 mter,nog steeds in dalende lijn en zachte landing
de eerste keer buiten op de camping ,schrok hij van iets en vloog weg 20-tal meters ,in dalende lijn en zachte landing
de tweede keer toen hij schrok van iets vloog hij weg,verder dan 20 meter en toen ik hem dan vond,hij floot want ik zag hem echt niet zitten had hij zeker de 50 meter overbrugd en toen kon het niet meer voor mij
die week daarop heb ik hem dadelijk laten bij-kortwieken want blijkbaar was het niet genoeg,maar om een een wat langer verhaal wat kort te maken,slecht gewiekt met kappen en een stuk van zijn pitteleer kwijt,hij vliegt rechtstreeks naar beneden nu nimeer dan 1.5 m ,niet zo'n echte landing meer,zie topic flipke is gevallen, maar de laatste tijd ,land hij zachter
ik denk gewoon dat hij de truc beetheeft om pijnloos te landen
en de laatste dagen fluit of piept hij als hij van de boom wil

niks landing meer