Auteur Topic: Pinkey en haar dagboek...  (gelezen 6744 keer)

Dorian

• Gast
Re: Pinkey en haar dagboek...
« Reactie #45 Gepost op: juli 27, 2006, 12:29:43 pm »
het is een zijtje  :)

Merk overigens dat omdat Pink een zij is, voor mij alle vogels een zij worden ineens. hahahahaha.....

Maar ze vindt het inderdaad heerlijk.  ;D :thumsup:

Sanco

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: juli 27, 2006, 12:55:37 pm »
die foto's van onder de douche zijn zó leuk!!  :thumsup: Je ziet haar gewoon echt genieten en ze is totaal niet bang.
Ik wilde gisteren ook stoer doen en heb Tony gepakt en onder de stralen gezet. Ik was zelf niet aan het douchen dus kon er beter bij. Hij heeft wel 3 keer geprobeerd weg te vliegen maar ik heb hem goed vast gehouden en later liet ie het maar gebeuren. Het leek er niet op of ie het leuk of lekker vond want hij had zijn veertjes plat op zijn lichaampje. Maar dat zal vast nog wel komen.  :)

Dorian

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: juli 27, 2006, 12:58:58 pm »
Whahaha.... Misschien gaat hij dan ook vinden dat het de normaalste zaak van de wereld is.

Ik denk dat Pinkey het prima vindt, omdat het water niet zo heel koud is en omdat we het meteen geprobeerd hebben.
Ze weet niet beter. Voor haar de normaalste zaak van de wereld  :)

Sanco

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: juli 27, 2006, 13:23:36 pm »
ja is ook zo denk ik hoor! Misschien heb ik er wel te lang over gedaan, maar ik wilde hem ook niet het gevoel geven dat het niet leuk is om te douche, hij moet er wel plezier van hebben. Daarom heb ik gisteren ook direct hem onder de stralen gezet ipv hem te laten wennen en spelen met water. Misschien dat ie lichtelijk verontwaardigd was want hij was de rest van de avond niet meer zo gezellig ineens  :)

Tommy

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: juli 27, 2006, 14:47:57 pm »
He he gelukkig :thumsup:
Nu wordt er tenminste geen misbruik meer gemaakt van de bandbreedte van een ander top-forum!

ps niet zo netjes he? Wel gebruiken en dan commentaar geven.......... :(
Vooral als je bedenkt dat die ruimte bepaald niet gratis is en door anderen wordt betaald ;)

Mjah...jammer dat je je niet thuis voelde Dorian. Vooral omdat iedereen er toch erg zn best doet de meningen netjes te brengen (en als je t vergelijkt met vele andere internet gaaien clubs merk je dat goed ;D ). Maar ja, verder maakt t niet uit hoor :-*...hier is t ook erg oke en niet ieder mens is t zelfde ;)

Dorian

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: juli 27, 2006, 14:49:37 pm »
Haha, ik ben geloof ik iemand die zich het best voelt in niet al te grote groepen. Whahahahaa  :)

Sanco

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: juli 28, 2006, 09:19:19 am »
Haha, ik ben geloof ik iemand die zich het best voelt in niet al te grote groepen. Whahahahaa  :)

Ik ook hoor!  :) Maar ik merk hier ook dat de doelgroep anders is dan op de meeste forums. Hier zitten meer volwassen en serieuze mensen ( ::) ) Hahaha nee dat meen ik echt. Je krijgt hier ook advies van ervaren mensen en daarom voel ik me hier veel meer serieus genomen dan op een ander forum met allemaal jonge mensen.

Cosch

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: juli 28, 2006, 09:40:03 am »
Dit is wel een heel groot forum. En we kunnen gek doen en lachen, maar als het een serieus iets is, zijn we ook serieus.
Het mooie is, dat iedereen hier antwoord of reactie krijgt. Of het nou je eerste bericht is of je 200e.

Het is gewoon gezellig hier en we hebben respect voor elkaar!  :thumsup:

Sanco

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: juli 28, 2006, 09:45:36 am »
Dit is wel een heel groot forum. En we kunnen gek doen en lachen, maar als het een serieus iets is, zijn we ook serieus.
Het mooie is, dat iedereen hier antwoord of reactie krijgt. Of het nou je eerste bericht is of je 200e.

Het is gewoon gezellig hier en we hebben respect voor elkaar!  :thumsup:

Helemaal mee eens!  :thumsup: En dan is een grote groep ook ineens niet eng meer  :), maar alleen maar leuk en gezellig!

Dorian

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: juli 28, 2006, 10:25:13 am »
Helemaal mee eens!  :thumsup: En dan is een grote groep ook ineens niet eng meer  :), maar alleen maar leuk en gezellig!

Ja!!!!

Het is trouwens wel gek, want ik weet dat er ook hier veel leden zijn, maar toch heb ik een knus gevoel. Hahhahaha, ik kan het niet anders omschrijven.

Overigens denk ik even twee dagen geen updeet van Pinks dagboek, want we gaan straks naar mijn ouders in Limburg. Daar blijven we ook slapen. Zondag zal er dus wel een megalang verhaal van Pink komen, want die gaat natuurlijk gewoon mee.

Sanco

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: juli 28, 2006, 10:27:15 am »
Zondag zal er dus wel een megalang verhaal van Pink komen, want die gaat natuurlijk gewoon mee.

LEUK!!!  :thumsup: heeel veel plezier straks!

Dorian

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: juli 28, 2006, 10:28:39 am »
LEUK!!!  :thumsup: heeel veel plezier straks!

Thanx...

Vind het wel spannend. We moeten 2 uur rijden...

Sanco

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: juli 28, 2006, 10:35:43 am »
ja maar gelukkig is het lekker afgekoeld en zal ze het niet super warm hebben!

Dorian

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: juli 28, 2006, 10:42:52 am »
We hebben ook airco in de auto....

Zoeen, net gekregen:

Whahahahah  ;D

Sanco

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: juli 28, 2006, 10:44:47 am »
 ;D ;D  dan maar liever geen airco