Auteur Topic: Fruit  (gelezen 9300 keer)

Jarie

• Gast
Re: Fruit
« Reactie #30 Gepost op: juli 25, 2006, 12:16:56 pm »
wouw dat wist ik dus echt niet,mijn enige ervaring met Dennis is dat ik zo,n 15 jaar geleden een witkuif bij hem heb gekocht en die was supertam en gezond.En wat Dennis betreft, :-[ hij was vriendelijk en behulpzaam,maar goed dan heb ik mazzel gehad? ???

Sanco

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: juli 25, 2006, 12:24:03 pm »
Ik basseer mijn verhaal natuurlijk alleen op de slechte verhalen die ik heb gehoord. Ik denk wel dat jij inderdaad mazzel hebt gehad met jouw gezonde vogel. Er hoeft er maar 1 ziek te zijn in de winkel die de rest besmet. Ook dat hij vogels verkoopt die nog met de hand gevoed moeten worden ben ik het niet mee eens. Zijn maar weinig kwekers die dat doen hoor, omdat het risico gewoon te groot is.. En zo kan ik nog wel even doorgaan... Geeft niets dat jij dat niet weet hoor! Als jij goeie ervaringen met hem hebt dan is dat prima, alleen heeft de meerderheid dat denk ik niet.

Jarie

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: juli 25, 2006, 12:39:22 pm »
Jammer is dat.Maar kan me nu wel iets van voorstellen wat je bedoeld.
grt Mar

Sanco

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: juli 25, 2006, 12:45:02 pm »
Ja echt jammer, want als je op zijn internet site kijkt lijkt het allemaal best goed eruit te zien. Helaas is dat dus niet zo..  :(

Dorian

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: juli 27, 2006, 13:42:37 pm »
Hoewel totaal off topic:

Jarie, waar ben je geweest? In de buurt van Adam of in Den Haag?

Want eigenlijk, maar dit zeg ik niet om je aan te vallen: als het in Den Haag was, kan ik me niet voorstellen hoe je op het idee komt daar een vogel te kopen.  ???

In Adam kan ik me er nog iets bij voorstellen, als je niet vantevoren heel veel info had gezocht. En 15 jaar geleden was internet natuurlijk nog niet zo normaal als nu, dus ook moeilijker dit soort dingen te achterhalen.

Tommy

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: juli 27, 2006, 14:27:45 pm »
wouw dat wist ik dus echt niet,mijn enige ervaring met Dennis is dat ik zo,n 15 jaar geleden een witkuif bij hem heb gekocht en die was supertam en gezond.En wat Dennis betreft, :-[ hij was vriendelijk en behulpzaam,maar goed dan heb ik mazzel gehad? ???
De ware aard kom je vaak helaas pas tegen als je WEL een probleem met je vogel hebt :(
Ben blij dat jij een goede ervaring hebt :-* Natuurlijk is nooit iedere vogel ziek en een mens is ook nooit alleen maar slecht of kwaadaardig...maar Dennis is gewoon niet de plek om je vogel te halen ;)

Ik ben in den haag en in den ilp geweest...kan me opzich voorstellen dat je erin tuint als je niet beter weet, maar gelukkig weten steeds meer mensen wel beter :)

Jarie

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: juli 27, 2006, 21:20:12 pm »
Nou het was inderdaad in Den Haag ja,ik heb toen niets schokkends gezien eerlijk gezegd, en Blinkertje( kakatoe) zat in de winkel op een stok en kwam naar me toe lopen, kroop via mijn broek omhoog naar mijn schouder en het was liefde op eerste gezicht.... ::). Maar goed ik heb de hint door :( geen reclame meer maken dus..... :(

Dorian

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: juli 27, 2006, 21:46:35 pm »
Het kan toch ook best dat het er 15 jaar geleden heel anders was?

Maar je zou er nu eens moeten gaan kijken. IK kan redelijk veel hebben, maar dit...
We MOESTEN gewoon weg...

Ben wel blij dat jij een onwijs lieve kaketoe hebt en geen problemen met hem hebt.

Groetjes,
Dorian

Jarie

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: juli 28, 2006, 08:13:42 am »
Ik durf niet eens meer te gaan kijken!!!!!!!
hoe houden ze het in godsnaam dan zo lang uit,als het zo erg is?
Ik bedoel als ze al langer dan 15 jaar bestaan..... ???
En inderdaad, toen zag het er gewoon netjes uit, hij was 1 van de eerste met dat(dure) maar onverslijtbare speelgoed, zij dat ik speciaal papagaaien voer bij de dierenarts moest kopen.....

Captain jack

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: juli 28, 2006, 12:18:41 pm »
Wow !!! :o   Nog geen 15 min terug bekeek ik hun site en was zo onder de indruk :o  dat ik dacht dat het zeker verstandig is om daar een vogel te kopen (garantie en zo)
Maar nu ik dit stukje hier lees.......... is het beter om het niet te doen.

Kan iemand mij wel vertellen waar ik wel een vogel kan kopen. Ik heb nu nog niet het geld bijelkaar, maar ik wil toch in een korte tijd een grijsje hebben en ook nog een die al handopgefokt is.

Eric

Cosch

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: juli 28, 2006, 12:28:35 pm »
Volgens mij heeft Riboet (van dit forum) weer een nestje. Misschien kun je eens bij haar informeren?

Succes!  :thumsup:

Captain jack

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: juli 28, 2006, 12:41:23 pm »
Ok dankje Cosch voor de info !!!

Sanco

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: juli 28, 2006, 12:42:36 pm »
goeie kweker: lorre & co in Wijhe, www.lorreco.nl

Heeft ook altijd wel grijsjes, of anders kan hij eraan komen voor je, bij een andere betrouwbare kweker vandaan..

Captain jack

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: juli 28, 2006, 12:50:58 pm »
Thanks  Sanco !!

Het is alleen zo jammer dat Lorre & Co zo ver weg van Breda is, ik ben bang dat vogel de reis niet overleeft ???

Eric
« Laatst bewerkt op: juli 28, 2006, 15:05:51 pm door Captain jack »

Sanco

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: juli 28, 2006, 12:54:47 pm »
ohhh je woont helemaal daar! bijna 2 uurtjes rijden.. Nee dan is het misschien verstandiger om iets in de buurt te zoeken...  :o