Auteur Topic: Boek Hooimeijer  (gelezen 1944 keer)

Dorian

• Gast
Boek Hooimeijer
« Gepost op: juli 24, 2006, 13:46:40 pm »
Even los gezien van het feit dat ik er nog niet helemaal uit ben wat ik van Hooimeijer moet vinden,
zag ik dit boek. En ik moet nog bij de ECI bestellen (jajaja, ik ben gezwicht voor zo'n stomme jongen op straat met een leuk verkooppraatje).

Nu is er een boek van Hooimeijer: papegaaien en parkieten.
Heel veel andere (leuke) boeken over papegaaien kan ik er niet vinden...

Kent iemand dit?

Igor

• Gast
Re: Boek Hooimeijer
« Reactie #1 Gepost op: juli 24, 2006, 13:57:10 pm »
Pas op hoor, waarschijnlijk moet je er H. pellets bij kopen... :P

ps nee, ik ken het niet :CENS

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #2 Gepost op: juli 24, 2006, 13:58:42 pm »
Gewoon even wachten op een reactie van Frank (Wickingh), die heeft waarschijnlijk van desbetreffend boek een hele rij gesigneerde exemplaren in de kast staan.

Igor

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juli 24, 2006, 13:59:16 pm »
 :) ;D :thumsup:

Cosch

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: juli 24, 2006, 14:01:21 pm »
Ik wist niet dat het boek al uit was!  :CENS

(jajaja, ik ben gezwicht voor zo'n stomme jongen op straat met een leuk verkooppraatje).

Irritant zijn die!

Tommy

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: juli 24, 2006, 15:41:20 pm »
Hmm weet je zeker dat t boek er is? :CENS Ik wil t namelijk hebben, maar eerst zou t in maart komen, toen in mei en nu geloof ik ergens in oktober? ??? (kan me vergissen hoor) Pff ben allang blij dat ik t nog niet besteld had, sommigen wachten nml al heeeel lang op hun al betaalde boek ::)

babalou

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: juli 24, 2006, 16:27:18 pm »
ik las ergens dat het boek 15 augustus uit zou komen :CENS

Dorian

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: juli 24, 2006, 18:56:42 pm »
Het is inderdaad nog niet leverbaar, maar er staat bij de ECI 'binnenkort leverbaar'.

En ach, dan heb ik maar weer een boek besteld, ook al heb ik het dan nog niet meteen.
Als het wat is.

Ik wacht wel op de reactie van Frank  ;)

Tommy

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: juli 24, 2006, 21:38:20 pm »
 ;D Ik denk niet dat Frank hier een objectief oordeel over kan geven? Hij is nml niet zo'n hooimeijer fan  :)

Dorian

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: juli 24, 2006, 22:47:50 pm »
Whahahaha ik ook niet. Maar dat is gebaseerd op wat ik tot nu toe gehoord heb.
Vind het wel leuk om het boek toch te hebben, want er zullen vast en zeker wel wat dingen instaan waar we wel wat aan hebben.  :)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #10 Gepost op: juli 24, 2006, 22:51:32 pm »
Even los gezien van het feit dat ik er nog niet helemaal uit ben wat ik van Hooimeijer moet vinden,
zag ik dit boek. En ik moet nog bij de ECI bestellen (jajaja, ik ben gezwicht voor zo'n stomme jongen op straat met een leuk verkooppraatje).

Nu is er een boek van Hooimeijer: papegaaien en parkieten.
Heel veel andere (leuke) boeken over papegaaien kan ik er niet vinden...

Kent iemand dit?

als je binnen de 7 werkdagen annuleert kan je nog onder je kontrakt uit,je moet es gaan zien bij www.eci.be daar staat ergens de ganse uitleg van,ben je er zo vanaf ,succes

Tommy

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: juli 24, 2006, 23:00:14 pm »
Whahahaha ik ook niet. Maar dat is gebaseerd op wat ik tot nu toe gehoord heb.
Vind het wel leuk om het boek toch te hebben, want er zullen vast en zeker wel wat dingen instaan waar we wel wat aan hebben.  :)
Precies ;) Hooimeijer heeft nml echt wel goede ideeen hoor...brengt t alleen vaak wat ongelukkig :) Maar ja...uiteindelijk heeft ie zichzelf daar vooral mee te pakken. Voor mij is het iig geen reden niet open te staan voor zn mening

old john

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: juli 24, 2006, 23:11:34 pm »
je kunt het altijd proberen ik ben ook geen h fan dus ik zou het niet kopen tenzij ik geen kranten meer had om de haard aan te maken

TWEETY

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: juli 24, 2006, 23:31:35 pm »
je kunt het altijd proberen ik ben ook geen h fan dus ik zou het niet kopen tenzij ik geen kranten meer had om de haard aan te maken

;D ;D ;D ;D
nu is het te warm voor de haard ::)

Igor

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: juli 25, 2006, 09:10:20 am »

:thumsup:

Ik ben zeker geen Hooi-fan, ik ben er eerder allergisch voor (soort van Hooi-koorts :P) dus ik ga het ook niet kopen, maar ik zou het denk ik wel een keer lezen als ik de kans krijg.