Auteur Topic: Met Pinkey onder de douche  (gelezen 6891 keer)

Dorian

• Gast
Met Pinkey onder de douche
« Gepost op: juli 25, 2006, 10:08:17 am »
Ik ben net met Pinkey onder de douche geweest  :a036:  :)  :P  :-*  ;D  :thumsup:  :hart:

We gingen in de badkamer met haar op de grond zitten.
Vond ze niks.
Toen hield ik haar op mijn vinger bij het water, maar ik had gewoon kleding aan.
Dat vond ze prima.
Toen maar besloten dat ik gewoon ff ging douchen (zonder kleding dan he?).

Pinkey gewoon op mijn vinger laten zitten. Het water was lauw. (voor mij eigenlijk veel te koud)
Toen stak ze haar koppie richting het water. Toen ik haar dichterbij hield deed haar veertjes overeind.

Langzaam hield ik haar beetje dichterbij en toen stak ze haar kop in de stralen. Toen ik haar helemaal eronder hield deed ze haar oogjes dicht en bleef ze gewoon lekker zitten.
Beetje draaien heen en weer..... Alles moest nat.

Ze is nu wel heeeeeel stilletjes. Hoop niet dat ze het toch niet zo leuk vond, of heel erg geschrokken is, of het water te warm was....

Cosch

• Gast
Re: Met Pinkey onder de douche
« Reactie #1 Gepost op: juli 25, 2006, 10:13:59 am »
Wat goed!  :thumsup:

Die heeft genoten! Anders zou ze wel panieken en weg willen!

Sanco

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juli 25, 2006, 10:16:37 am »
Jeeee wat goed zeg! Dat ging zeker sneller dan verwacht of niet??  :thumsup:  En dat ze nu wat stilletjes is betekent vast dat ze misschien wat vermoeid is van de ervaring. Als het water voor jou te koud was was het voor haar niet te warm hoor! Laat dr maar lekker effe bijkomen.

charon

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juli 25, 2006, 10:18:07 am »
Ik denk ook dat ze het helemaal naar haar zin had!  :a036:
en ze zal er aardig moe van geweest zijn

Dorian

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: juli 25, 2006, 10:20:01 am »
Ooooe ik ben zo blij....  :P

Ze zit zich nu in haar kooi lekker te wassen. Het valt allemaal wel mee dus. Hihi...
En ze speelt ook gewoon met haar Maya de Bij.

Ik had allemaal van die doelen in mijn hoofd.
Een ervan was dat ik over maximaal 2 maanden met haar samen onder de douche wilde kunnen.

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

:hart:

Sanco

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: juli 25, 2006, 10:20:50 am »
Ik ben jaloeoeoeoers!!   :o
 :)

Dorian

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: juli 25, 2006, 10:26:53 am »
 :-[ Waarom Sanco?

Sanco

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: juli 25, 2006, 10:28:05 am »
omdat ik er al 2 maanden over doe en Tony alleen van de straaltjes durft te drinken en woest op me wordt als ie nat wordt! hahahah!  ;D

Dorian

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: juli 25, 2006, 10:30:55 am »
oe dat meen je niet. Hahahaha....
Sorry dat ik daar om moet lachen. Maar ik vind het wel grappig Sanco. Vooral dat ie echt woest wordt.

Hm, misschien hebben wij dan echt wel een erg lieve gaai. Dat kan ik wel vinden, maar misschien IS ze ook wel echt zo lief. Hihi.

Ik hoop wel heel erg dat het nog een keer gaat lukken Sanco. Ik heb er echt van genoeten en Pinkey geloof ik ook. Ze is nog steeds aan het wassen  ;)

Ze ging trouwens vanmorgen ook door de woonkamer achter me aan lopen dus het gaat sowieso erg goed met haar.  :hart:

Sanco

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: juli 25, 2006, 10:33:30 am »
oe dat meen je niet. Hahahaha....
Sorry dat ik daar om moet lachen. Maar ik vind het wel grappig Sanco. Vooral dat ie echt woest wordt.

Hm, misschien hebben wij dan echt wel een erg lieve gaai. Dat kan ik wel vinden, maar misschien IS ze ook wel echt zo lief. Hihi.

Ik hoop wel heel erg dat het nog een keer gaat lukken Sanco. Ik heb er echt van genoeten en Pinkey geloof ik ook. Ze is nog steeds aan het wassen  ;)

Ze ging trouwens vanmorgen ook door de woonkamer achter me aan lopen dus het gaat sowieso erg goed met haar.  :hart:

Je mag best lachen hoor! Ik moet ook altijd om hem lachen als ie woest op me wordt. kan ie zo lekker gaan zitten mopperen. Ach het zal me vast wel lukken op een gegeven moment. Ik kan me zo voorstellen dat je ervan genoten hebt!  :thumsup: Ik weet zeker dat Pinkey het lekker heeft gevonden, zeker met dit warme weer! Echt goed dat je dat met haar doet. Blijkbaar geef je haar een goed gevoel van vetrouwen dat ze het allemaal leuk en goed vindt! Super hoor!

Igor

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: juli 25, 2006, 13:19:29 pm »
 :wow:
Zo te horen gaat het helemaal top :thumsup:
Heel goed om nu al zoveel met Pinkey te doen, dan weet hij niet beter en is het allemaal helemaal niet eng :thumsup:
Het water kan waarschijnlijk best wat warmer hoor, dan kun je zelf ook nog een beetje prettig douchen :)

TWEETY

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: juli 25, 2006, 13:26:23 pm »
dat gaat echt heel snel allemaal hè :thumsup:

ik vind het leuk voor jullie dat het zo goed verloopt :thumsup:

mika

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: juli 25, 2006, 22:53:14 pm »
super, zag het er ongeveer zo uit?
Die van ons vind het heerlijk.

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #13 Gepost op: juli 25, 2006, 23:05:47 pm »
dat is ook echt om jaloers te worden hé
ik heb er ook wat langer over moeten doen,nu gaat het wel beter maar nog steeds niet van harte zenne
hij neemt liever zelf zijn bad op het tijdstip dat hij verkiest en niet wanneer ik het wil  ;D

Dorian

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: juli 26, 2006, 12:57:40 pm »
Haha, Mika.... Zo ongeveer ja, behalve dat Pink op mijn vinger blijft zitten  ;D