Oooooh wat leuk! Was Orrie er ook?
Super, die vond het vast geweldig?
Loes, ik kan natuurlijk niet in zijn hoofd kijken of ie het echt leuk vond. Hij accepteerde het in ieder geval wel. Hij zat lekker rustig en zat dan wat om zich heen te kijken.
Ik kreeg nog een preek bij de stand van de Moderne Papegaai dat Orrie het niet leuk vond dat ie op mijn schouder zat. Dit terwijl hij er zelf naar toe klimt. Ik wilde nog zeggen: "Maar in de techniek van Hooimeijer is het toch zo dat de wanneer een papegaai ergens problemen mee heeft dit niet jouw problemen zijn maar die van de gaai? Dus dit is zijn probleem." Maar dat heb ik maar niet gedaan.
Vervolgens komen wij bij de stand van Papegaaienkooi Nederland om een opstaptouw te kopen, krjig ik daar te horen dat ik mijn papegaai niet mag knuffelen. Nou toen had ik zo iets van. Wat moet ik dan?

Terug in de kooi. Alle speeltjes eruit.

Japie is nou eenmaal een kroelkip (net als Orrie trouwens), dat mag ik ze toch niet ontnemen als ze erom vragen?

Nee hoor zonder dollen. Die 2 stellingen ben ik het verre van mee eens. Ik heb me er dan ook niks van aan getrokken.
Het was erg gezellig. Met een aantal mensen (ook van andere vogelfora) hebben we het erg gezellig gehad.