Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 181693 keer)

bren

• Gast
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #60 Gepost op: september 28, 2005, 09:00:26 am »
als ik te lang volgens coco aan de telefoon zit,
zit hij constant: jahoor okay doei,
jahoor hoi.en ook oohh ja, ja okay hooii
en als je niet ophangt gaat het steeds harder,
net zolang totdat je de ander niet meer kan
horen door de telefoon en dat je maar ophangt omdat je
er toch niets meer van verstaat haha

ja als coco buitenzit zit hij meestal op de leuning van het trappetje
die naar de tuin loopt.maar als hij daar zit kan hij precies
over de schutting heen kijken.
en dan zit hij iedere keer als er iemand langsloopt
oooooo (en dan het welbekende fluitje).
en dan zie je die mensen om zich heen kijken waar komt
dat nou vandaan?
en ze lopen snel de straat uit hahahaha
die vogel heeft echt humor :P
« Laatst bewerkt op: september 28, 2005, 09:05:38 am door bren »

pika

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: oktober 03, 2005, 23:51:49 pm »
Laatst zat ik met mijn vriend een beetje te kussen :-[, toen Pino langs zijn kooi naar beneden gleed. Hij vond het nogal interessant en liep over de grond naar ons toe. Hij kreeg geen aandacht, tja we waren ff bezig, en toen begon hij te roepen ´Hallo, hallo, lorre.......hallo......VIEZERIK!!!

We hebben helemaal dubbel gelegen. Van de rest is niets meer gekomen....... :)

Tommy

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: oktober 21, 2005, 00:10:12 am »
 ;D Hahaa Pika, wat een pracht verhaal over die vriend en dat viezerik ;D
Als je een nieuwe vriend wilt, dan kun je Tommy wel lenen :) Dat is zo'n versierder

Laatst zat ik met de kinderen en de vogels aan tafel en we hebben altijd zo'n hang oudere naast ons huis staan...echt irri :P Maar Tom begon echt keihard tegen die man te roepen JOEHOEEEEEEEEEE fiet fieuw! En de kinderen lagen helemaal dubbel natuurlijk, dus je zult wel snappen dat Tom NOG harder begon met zn ge JOEHOE en dat fluitje...echt niet normaal  :o Die vent wist niet waar hij moest kijken :) Ik hoop alleen niet dat hij dacht dat ik dat deed :-[ ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: oktober 25, 2005, 13:03:14 pm »
(Coco kan van 1 tot 10 tellen)

Laatst zeg ik tegen hem: Coco kun je nog tellen? 1
Coco: 10

;D Hij denkt natuurlijk, zo dat heb ik ff snel gedaan!
Was erg grappig!

Gr Corina

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: oktober 25, 2005, 13:22:34 pm »
als bandit de parkiet uit de kooi gaat en die doet iets niet slim bv dicht in de buurt van de katten komen of bij de deur dan gaat h-men de bonte boer er naar toe en begint te kweken zo van dat mag niet en als er een poes in de buurt mocht komen gaat hij hard schreeuwen zoals laatst toen er een gepakt was ik kwam erachter omdat h-men zo hard schreeuwde ik ben erg blij met zo`n waakvogel hihih ;D ;) :)

Cosch

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: december 09, 2005, 10:25:12 am »
Ik haal deze maar weeres omhoog!  ;)

Coco is af en toe een gemeen en rascistisch mannetje.
Laatst zegt tie: Ben je boos? Pluk een Rus.  ;D
(Coco kent het versje: ben je boos, pluk een roos enzovoorts)

Ik vond het zelf nogal grappig!

Gr Corina

Koko

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: december 09, 2005, 11:13:41 am »
die van mij van de week ook, Koko en Rico liepen een beetje tegen elkaar te mompelen, stapt Rico naast de vensterbank, en valt op de grond (hij had gelukkig niets) Kijkt Koko over de rand heen naar Rico en hoor ik op eens (ha,ha,ha,ha)

;D ik lag helemaal dubbel van de lach, zo precies op het juiste moment

Groetjes
Boudewijn

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #67 Gepost op: december 09, 2005, 13:02:21 pm »
 ;D

Ja stom, we moeten hier weer meer leuke voorvallen vertellen... Sjakko roept dus altijd als er iemand weggaat: dóeiiii!
Ik verbaas me af en toe weer over haar slimheid, want vanmorgen zei ik tegen Jari (die ziek thuis is al 3 dagen): Ik wil dat weg hebben hier.. En Sjakko reageert dus op het woordje "weg" met: dóeiii! :)

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #68 Gepost op: december 09, 2005, 13:59:15 pm »
;D

Ja stom, we moeten hier weer meer leuke voorvallen vertellen... Sjakko roept dus altijd als er iemand weggaat: dóeiiii!
Ik verbaas me af en toe weer over haar slimheid, want vanmorgen zei ik tegen Jari (die ziek thuis is al 3 dagen): Ik wil dat weg hebben hier.. En Sjakko reageert dus op het woordje "weg" met: dóeiii! :)

Ja. Slim zijn ze he. Ik kwam vannacht een 'beetje' laat thuis. Om 2.30 uur namelijk. Ik moest iemand helpen met een pc storing en dat liep dus enorm uit  :( .

Maar goed. Ik kwam dus laat binnen. Die 2 gaaien gelijk wakker. Die wilden natuurlijk even aandacht hebben. Dus ik heb Orrie even zitten aanhalen en daarna was Japie aan de beurt. Ik haal hem uit de kooi en vraag hem: Zat je lekker te slapen? Waarop hij reageert op het woord slapen: "We gaan naar bed", "Doehoeiiii". Luidkeels kwam dat eruit.  :thumsup:

amacera de pera

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: december 10, 2005, 14:50:24 pm »
zit ik daar net even leker achter de brei machine ,ik ben bezig met een trui voor hans en die is bijna klaar ik ben met de laatste mouw bezig , nog ongveer 20cm en dan kan ik de trui in elkaar zetten,ik zucht een keer en kijk nog eens goed naar het resultaat en zie dat ik de kleuren op de verkeerde volgorde had gebreid ik dacht nou die kan ik dus leuk weer uithalen maar ik zei een beetje nijdig SHIPS  :angry: hoor ik lora achter mij reageren met lekker he  :) (toen was het op eens niet zo erg meer dat ik een mouw op nieuw moest doen is ook wel zo gedaan ongveer 10  min )

gr ann

pipo

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: december 10, 2005, 23:25:21 pm »
Hoi
Als je bij ons ook weggaat, dan zegt Sjaccie ook altijd "doeg". Sinds een tijdje doet hij er een vreemd geluidje achteraan wat we niet kunnen plaatsen. Iets van zzzzzzzzzzzzjiet.  :) Nu zijn we erachter wat dat is, nl je rits dicht doen van je jas ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #71 Gepost op: december 11, 2005, 10:01:32 am »
Haha! Grappig!!! Ja, als je een tijdje achter elkaar een jas met een rits aandoet...  schijnbaar luisteren ze erg goed naar geluidjes.. Sjakko kan ook een piepende deur naar de gang toe precies nadoen, dus voor je hem opendoet, maakt ze het geluid al! Luister hier maar eens! :)

Nanda

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: december 11, 2005, 10:06:41 am »
een kennisje van mij die had vroeger een beo.
Door een hernia was hij een tijdje aan huis gebonden dus gingen wij steeds met een clubje bij hem op visite.
op een avond dat ik daar was hoorde ik voetstappen op de trap, gekuch en een deur opengaan.
Ik kijk dus achterom wie er in hemelsnaam die trap af kwam. Niemand.............

Dat was de beo, die hadden ze van een oudere man overgenomen die een trap, krakende deur en een akelig rokershoestje had ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #73 Gepost op: december 13, 2005, 09:55:21 am »
Ik heb het gehoord. Onze deur maakt ook een piepend geluid, maar anders en dat doet Sjaccie ook heel goed na. Lachen he :) Dat oeps is ook geweldig.
mvg.

Sjakko heet tegenwoordig ook Sjakkie (omdat ze een popje bleek..) maar ik gebruik beide nmaen nog hoor, kan niet zomaar veranderen! Ook roep ik, als zij "Sjakkié" roept: Jaquelientje!!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #74 Gepost op: december 17, 2005, 13:52:39 pm »
Toen ik boven ziek in bed lag van de week, had Sjakko héél veel praatjes (om mijn aandacht te trekken en antwoorden te ontlokken, die dus niet kwamen...). Op een gegeven moment hoorde ik Bjorn en Jari bekvechten en Sjakko riep: "Bjórn!" en Bjorn: "ja?". En Sjakko zei: "dat is niet leuk hoor!!" op mijn vermanende toon.. Ik kon er op dat moment niet om lachen, maar realiseerde me wel dat het errug grappig was!! ;)