Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 182393 keer)

amacera de pera

• Gast
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #105 Gepost op: februari 14, 2006, 12:00:53 pm »
vaandaag is het een pech dag ,maar goed er gebeuren ook leuke dingen een er van is deze

een marokaanse buurvrouw komt met haar 6jarig dochtertje vertellen dat er weer een baby op komst is (na een miskraam drie maanden geleden) lora doet altijd heel gek als zij er zijn hij stoot er allerlei  raare klanken uit , (zij was eerst in een marokaans gezin) en nu weer maar vloog ook pardoes op de arm van dat meisje ze is er gelukkig niet bang voor maar ze zat net haar limonade te drinken schrok toch wel een beetje en liet haar glas vallen  pats op het schone kleed ,moeder schrok ook niet van lora maar van de vieze vlek en wou het met een schoon maken . dat heb ik maar niet goed gevonden vlekje weg gewerkt en natuurlijk ook het gebroken glas en het leed was weer geleden . lora lachen ze hield niet op en weer van die gekke klanken telkens de zelfde we konden gewoon niet even rustig praten dus ik zet haar in de kooi met de woorden nu stil anders ga je de gang in  begint ze weer te lachen en zegt weer een paar van die kreten die ik niet begrijpt in eens begint de buurvrouw te lachen en ik kijk haar aan en vraag wat is er weet jij wat ze zegt ? ja dat wist ze ze wist nog veel meer b.v. waarom de mensen bij de bushalte onder ons balkon soms zo vreemd omhoog keken en raar  het waren  altijd marokaanse mensen . lora spreekt geen berber maar arabies  en zegt telkens   Hou je kop stommerd  en begint dan heel hard te lachen  ;D ;D ;D

ik denk dat ik maar een bord aan het balkon hang met de op schrift  hoort u arabies spreken dan hoort u onze papegaai.  maar wel in het arabies dus :thumsup: :thumsup: :thumsup:

gr ann

amacera de pera

• Gast
« Reactie #106 Gepost op: februari 15, 2006, 17:23:06 pm »
ik weet niet of ze het nu zien aan het uittelijk of  het is toch de manier waarop die mensen nederlands praten de laatste mogelijkheid is een geur of zo er word anders gegeten knoflook /kruiden  ik weet het niet  op vallend is het wel als alleen dat kleine meisje hier alleen is dan doet ze het niet het heeft toch iets met die vrouw van de vorige eigenaar  te maken  die was blij dat we lora meenamen
 ze zal wel vaak tegen lora  geschreeuwt hebben hou je kop stommerd ook lora zegt dit met behoorlijk wat meer folume dan andere dingen

gr ann

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #107 Gepost op: februari 15, 2006, 19:25:49 pm »
Haha! Ja, er is dus echt naar haar geschreeuwd! ;D

amacera de pera

• Gast
« Reactie #108 Gepost op: februari 15, 2006, 20:57:40 pm »
ja dat merk je gewoon aan haar zo zit ze lekker te babbelen eb ineens gaat het een stuk harder en feller en dan versta ik haar niet meer ik loop dan gewoon weg en ga bij Jp-tje staan zingen of zo en dan komt er een heel lief kiekeboe hallo gekkie kiekeboe  en ze is weer lief
gr Ann

Cosch

• Gast
« Reactie #109 Gepost op: maart 09, 2006, 18:54:21 pm »
Heb net in een ander topic verteld dat de ontlasting van Coco en Japie zo stinkt. Dat ik er misselijk van ben.
Ik ben nu alleen thuis en rook het weer en zeg hardop: Gadver! Zegt Coco:  He joh hahahaha

;D  ;D

Gek beest is het ook

pipo

• Gast
« Reactie #110 Gepost op: maart 15, 2006, 16:05:36 pm »
Hoi,

Hoor op het nieuws op de radio iets over kippen en ophiokken. Na het woord kippen begint Sjaccie te roepen "kiiipp"en begint "tok ttok tok"te zeggen en daarna luidkeels "aaahh" ;D ;D
Je kon me opvegen.

amacera de pera

• Gast
« Reactie #111 Gepost op: maart 17, 2006, 20:32:23 pm »
  laat ik vanmiddag de theebus uit mijn handen vallen  :) en zeg een  lelijk woord ('k was even de gaaien op hun speelplaats vergeten )  hoor ik,achter me van lora  Ooooooohooo    dom dom dom  en pedra die er achter aankam  met ja he slatje (ze kan geen schatje zeggen) ik hoefde niet alleen de thee op te vegen hans lag bijna ook op de grond van het lachen natuurlijk was het in een mum van tijd een lach consert alleen JP_tje deed nog niet mee  ;D ;D ;D

Gr Ann

Cosch

• Gast
« Reactie #112 Gepost op: maart 22, 2006, 13:09:18 pm »
Ik heb ook bijna een koppel thuis zitten.  ;D Coco doet Japie namelijk erg oneerbare voorstellen.

Gisteravond hing japie helemaal aan de onderkant van Coco's kooi. En Coco die ging er op af. Gaat onderaan bij het deurtje zitten, kijkt naar Japie en zegt: Kom es op!!!!!!!!!
 :o  :o

;D  ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #113 Gepost op: april 06, 2006, 21:52:25 pm »
 ;D  ;D

Volgens mij mist Coco Japie.
Coco zat de geluidjes te maken, die Japie maakt als hij boos werd op Coco. Soort "kloek" geluid!
Zegt tie daarna:  hahahaha He joh Japie!
Op zo'n lieve toon!  :hart:  :hart:

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #114 Gepost op: april 06, 2006, 23:22:25 pm »
Van de week was ik in de gang mijn afval aan het verzamelen om buiten weg te gooien in de container. Bij het dichtknopen van de zak, scheurde de zak open. Hierop zei ik al mopperend Verd**me  :-[

Coco reageerde vanuit de woonkamer. Ze zei direct volgend op mijn gemopper: K*tzooi. En dat op een hele pissige toon  ;D

jolanda

• Gast
« Reactie #115 Gepost op: april 09, 2006, 21:32:37 pm »
Tommie wilde mijn kop tomatensoep van wel heel dichtbij bekijken.
Doopt doodleuk zijn koppie in de soep.
Zit ie een beetje trots naar me op te kijken, zo van leuk he!!!
Had ie ipv alleen een rode staart dus ook nog een rood koppie :P

jolanda

• Gast
« Reactie #116 Gepost op: april 09, 2006, 21:42:03 pm »
Tommie heeft een duidelijke muzieksmaak, die ik toch niet met hem deel.
Hoort hij frans Bauer gaat hij eerst keihard lachen en dan volgt zijn optreden.
Keihard meezingen/fluiten en een dansje erbij.

Ook lijkt hij erg in zijn sas met marokkaanse muziek.
Gaat weer op vol volume uit volle borst meefluiten en weer flink zitten dansen.
Als ik hem dan aankijk kijkt hij een beetje arrogant terug.

Bij rap gaat hij stoer doen, knikt met zijn koppie op de beat mee en maakt klik gel ;Duidjes. Hij ondersteunt dus het deuntje.

jolanda

• Gast
« Reactie #117 Gepost op: april 12, 2006, 22:01:56 pm »
JA het zijn soms wel stuntelkampioenen.
Zit hij net op zijn kooi, besluit naar zijn deur te gaan, maar heeft het zo druk met naar mij kijken dat hij bijna valt. Hele hoop gefladder en hij zat weer op het deurtje.

Zat ik laatst te huilen, likt hij mijn tranen weg en zegt ineens aaahhhh!!!
verder wilde hij maar naar zijn kooi terug, want huilen snapt hij niet erg.
Maar eenmaal op zijn kooi, begon hij weer.... Kom maar hoor!
Aahh kom op
klonk echt heel lief!!!

Cosch

• Gast
« Reactie #118 Gepost op: april 22, 2006, 22:18:20 pm »
Ahhhh wta lief!
Dat heeft coco ook een keer gedaan. Nou daarvan ga je alleen maar harder huilen!  :)

Vandaag zaten Coco en Kaya samen op de klimboom en Coco zat te kletsen terwijl hij naar Kaya keek dus het leek net alsof hij tegen hem praatte.
Ten eerste zei hij al: He Japie (tegen Kaya) Ik lag helemaal in een deuk.
Even later zegt Coco terwijl hij naar Kaya keek: Coco Brompot.
Het kwam er net uit alsof hij er over praten wilde.  ;D  ;D

Echt leuk!

jolanda

• Gast
« Reactie #119 Gepost op: april 23, 2006, 18:21:47 pm »
Ahh dat is echt leuk, dat hij nu de naam van kaya zegt.
Nu gaat het nog meer lijken op een echt gespr5ek als hij die naam tussendoor zegt.

Ik ben dus snip verkouden, als ik de zakdoek pak, maakt Tommie alvast het snuit geluid, erg grappig.
Als ik moeilijk zit te doen, dan ziet hij dat ik ga niezen en niest dus ook alvast maar even.
Echt super, daarna zeg ik gezondheid jongen!
Nu bromt hij er dus ook iets achteraan, maar kan het niet verstaan, beetje jammer.
Hij articuleert niet helemaal goed als hij een nieuw woord leert.

Groetjes jolanda