Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 182394 keer)

pipo

• Gast
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #120 Gepost op: april 26, 2006, 14:36:33 pm »
Hoi,
Afgelopen week zit sjaccie lekker te kletsen op z'n kooi voor het raam. Hoor ik hem ineens zeggen" psssss" zoals je een poes roept en daarna "Herman". Zo heet onze oude Yorkshire namelijk. Ik stond in de keuken en denk Herman? loopt toch niet buiten ? Ik kijken, loopt er nog zo'n Yorkshire buiten met iemand. Hij leek wel op die van ons, dus vandaar. ;D Hij herkent dus het ras :)
mvg

jolanda

• Gast
« Reactie #121 Gepost op: april 26, 2006, 14:39:56 pm »
hahaha dat is echt gaaf! Echt slimmerds he.
Is zo mooi, wij staan dan eerst na te denken,zo van huh?

Gister had ik mijn moeder aan de telefoon (mobiel) deed Tommie de huistelefoon na, zegt mijn moeder; O, ik zal ophangen kun je de telefoon opnemen. hihihihi echt grappig.
Toen ik vertelde dat tommie dat deed geloofde ze het eerst niet, leek wel heel erg! :a036:

Groetjes jolanda

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #122 Gepost op: april 26, 2006, 18:50:49 pm »
 :a036:  :)

Vanmiddag had ik Flurry even buiten op de grond gezet en ik liep twee meter verder en zei;
kom dan Flurry,kom maar.Maar hij was zo in z'n sas door een vliegtuig  ::) dus kwam niet.
Toen zei ik;kan Flurry nog zwaaien ? doeoei,kwam ie meteen naar me toe gelopen zo van;
heeelp baassie gaat er vandoor,kom hier  ;D  ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #123 Gepost op: april 26, 2006, 19:07:02 pm »
Hahaha Leuk he!

Wijsneusjes!

Coco kan net kaya zeggen. en nu is het al Kaya dikkop (ipv Coco dikkop)  ::)

Tommy

• Gast
« Reactie #124 Gepost op: april 26, 2006, 22:21:54 pm »
 ;D

Tommy had ook een leuke actie. Hij wilde niet relaxt op tafel zitten met zn standaard, maar op de kooi van Gino en Vlinder...dus hij begon te miepen en ik zette hem met de standaard op de grond :) Toen kwam onze hond langs wandelen en Tommy klimt zo op zn rug :o ;D Hond loopt om de tafel met een wiebelende Tommy erop, komt langs de kooi...en Tommy stapt af en klimt omhoog  :o Nou jaaaaa zeg  ;D toen hebben wij ons dus echt helemaal rot gelachen en Tom  mocht op de kooi blijven...hoezo opvoedkundig :-[ ;D

jolanda

• Gast
« Reactie #125 Gepost op: april 28, 2006, 01:00:34 am »
Dat is echt cool.
Gewoon effe meeliften, slim bekeken.

Als ik even op het balkon ben om lekker buiten te staan begint tommie metten zijn lokroep.

Joehoe, kom is, lekker kusje?
Jolanda, kom dan.......

Helemaal geweldig, hij wil niet constant de aandacht hoor! ::)

Groetjes jolanda

Cosch

• Gast
« Reactie #126 Gepost op: mei 02, 2006, 20:51:03 pm »
Kaya ging net meeliften met de stofzuiger!  ;D
Ik ging stofzuigen en meneer springt zo van het deurtje van mn computerkast op de grond en wil de stofzuigerstang vastpakken! En hield de stang even stil. Klimt hij de mondstuk. En daar zat hij dan.  ::)

Heb de helft met Kaya op mn stofzuiger stang gestofzuigt! En toen werd het hem te gek! Sprong hij er weer af!
Was erg grappig!

Dat zou Coco nou nooit doen!  :CENS

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #127 Gepost op: mei 02, 2006, 23:14:19 pm »
vandaag voor de eerste keer iets gehoord van flipke dat net goed viel
ik moest de poes bij de DA laten voor bloed te laten nemen en toen men zoon thuis kwam vroeg hij"awel waar is de nero?" en voor ik wat kon antwoorden begon de flip,neejooo,miauwwww,miauwww,alleeee en dan nog wat gemompel  ;D  ;D
dat was ff grappig op dat moment zeker omdat hij pas van dit weekend de kat begint na te doen

jolanda

• Gast
« Reactie #128 Gepost op: mei 09, 2006, 00:06:33 am »
Op het balkon zat mijn buurvrouw te niezen. NOu tommie kon het niet laten om terug te niezen en liet daarna een boer ofzo iets. Klonk een beetje zo, maar ik doe dat niet dus ben benieuwd hoe hij daaraan komt.

Toch even uitgelegd dat het tommie was, anders dewnkt ze nog dat ik dat soort dingen doe. Enne ze is nogal een roddeltante....

Groetjes jolanda

coco

• Gast
« Reactie #129 Gepost op: mei 13, 2006, 03:05:40 am »
ik eet s'morgens altijd een bakkie brinta, soms krijgt coco hier ook wat van, dus hij kent het, maar nu doe ik s'morgens zijn bakkie en water verschonen, + fruit enz dus hij heeft niets te klagen...voer was op en ik moest ff nieuw gaan kopen, maar toch ff snel zzelf ff ontbijten,,,hoor ik ineens HALOOOO, HÁLÓÓÓÓÓÓÓÓHÓÓ''OO'nou hahaha ik kwam ECHT niet meer bij van het lachen, net of hij het rook dat ik stiekum achter dat muurtje in de keuken mijn bakje met brinta zat te veroberen :-[

Cosch

• Gast
« Reactie #130 Gepost op: mei 13, 2006, 18:32:00 pm »
Coco weer hoor
Zegt tie: Wat doet de poes?? koekeroe! (=duif). Hee jooohhhh

Gek beest!  ;D

René Dop

• Gast
« Reactie #131 Gepost op: mei 14, 2006, 18:14:56 pm »
Vandaag lekker buiten gezeten en sjakko op de bank gelaten omdat hij moe was.
Komen we naar binnen om wat te drinken te gaan pakken ligt hij te slapen op de bank.

zo lief he zo'n puppie ???

Groeten René
« Laatst bewerkt op: mei 14, 2006, 18:17:15 pm door René Dop »

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #132 Gepost op: mei 14, 2006, 23:24:57 pm »
 :thumsup: rene  :thumsup:

flipke werd int weekend "een grote grijze peruche genoemd"
il est grand hé madame ,ton peruche ?
quand ca couluer viens madame,?
en dan ik quelle couleur
abin,de ton peruche,il est toute grise  ;D ;D

ik stond daar te lachen,zo fel dat ik bijna niet kon antwoorden

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #133 Gepost op: mei 18, 2006, 10:59:03 am »
Kom ik gisteren thuis uit het werk. Ik loop de woonkamer binnen. Kijk ik naar de kooi van Japie en Coco. Zit Coco boven op de kooi  :o

Ze kijkt me heel ondeugend aan en vraagt: Koffie?  ;D

Bleek dus dat ik het deurtje van het waterbakje niet had dicht gedaan.  :-[  Daar was ze dus door naar buiten geklommen. Japie daarentegen zat braaf IN de kooi. De sukkel.  :cool:  ;D

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #134 Gepost op: mei 19, 2006, 11:38:58 am »
Kom ik gisteren thuis uit het werk. Ik loop de woonkamer binnen. Kijk ik naar de kooi van Japie en Coco. Zit Coco boven op de kooi  :o

Ze kijkt me heel ondeugend aan en vraagt: Koffie?  ;D

Bleek dus dat ik het deurtje van het waterbakje niet had dicht gedaan.  :-[  Daar was ze dus door naar buiten geklommen. Japie daarentegen zat braaf IN de kooi. De sukkel.  :cool:  ;D

Wederom was madame uitgebroken. Nu weet ik zeker dat het deurtje van het waterbakje dicht zat. Ze heeft deze dus nu zelf opengemaakt.  :o

Ik heb dus nu een schroevendraaier bij de kooi in de kast liggen, zodat ik het slotje strak kan aandraaien.  :)