Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 182168 keer)

TWEETY

• Gast
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #135 Gepost op: mei 19, 2006, 22:20:56 pm »
Kom ik gisteren thuis uit het werk. Ik loop de woonkamer binnen. Kijk ik naar de kooi van Japie en Coco. Zit Coco boven op de kooi  :o

Ze kijkt me heel ondeugend aan en vraagt: Koffie?  ;D

Bleek dus dat ik het deurtje van het waterbakje niet had dicht gedaan.  :-[  Daar was ze dus door naar buiten geklommen. Japie daarentegen zat braaf IN de kooi. De sukkel.  :cool:  ;D

ik heb ooit hetzelfde meegemaakt, alleen was het heel gevaarlijk,
ik heb een hele lieve hond ,althans voor mensen,
moest ze ooit de kans krijgen zou er van tweety niet veel overblijven vrees ik,
daarom ben ik altijd super voorzichtig,
als ik de deur uitga controleer ik alles 2 keer, tot die ene keer,
ik kom van mijn werk en tweety zit boven op haar kooi en de hond ligt rustig in haar mand
ik dacht dat ik een hartinfarct kreeg :o

ik heb geluk gehad, maar nu controleer ik 4 keer en als ik onderweg twijfel keer ik terug, beetje ziekelijk hè

gr san

jolanda

• Gast
« Reactie #136 Gepost op: mei 22, 2006, 19:34:31 pm »
Mijn ouders hadden een grijsje en die brak ook altijd zijn deur open, mijn ouders een slot gekocht. Dachten dus dat meneer er niet meer uit kon. Wel dus, komt mijn moeder op een dag thuis, deur opengebroken, nergens meer Donald te vinden.
Hij is dus omhoog geklommmen en via een heel klein kiertje van het raam is hij em gesmeerd.
Mijn ouders hebben zich gek gezocht en gebeld naar van alles, politie, dierenbescherming etc. Donald is nooit meer terug gekomen.

Nou dat was echt heel lullig en pijnlijk! Mijn ouders hebben hier echt heel veel moeite mee gehad en hem nog heel lang gezocht.
Ik kijk dus ook altijd alles goed na voor ik ga werken.

Groetjes jolanda

Cosch

• Gast
« Reactie #137 Gepost op: mei 31, 2006, 21:17:07 pm »
Net keek Coco Kaya aan en zegt keihard: DOEI

jolanda

• Gast
« Reactie #138 Gepost op: juni 12, 2006, 13:44:29 pm »
Tommie is voetbal minded....... doet dus op zijn manier keihard mee met aanmoedigen en komt aardig bij het publiek in de buurt en doet de voetbal toeters na, alleen dan wel het liefst de hele dag en niet alleen tijdens een wedstrijd!!!

Groetjes jolanda

jaantje

• Gast
« Reactie #139 Gepost op: juni 12, 2006, 14:45:29 pm »
Tommie is voetbal minded....... doet dus op zijn manier keihard mee met aanmoedigen en komt aardig bij het publiek in de buurt en doet de voetbal toeters na, alleen dan wel het liefst de hele dag en niet alleen tijdens een wedstrijd!!!

Groetjes jolanda
Heel herkenbaar :)
Alleen is het hier tatataaaaa aanvalluhhh!!!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #140 Gepost op: juni 12, 2006, 20:13:18 pm »
zijn de walen nu echt dom of doen die alleen maar zo
int weekend vroeg er een waal aan me,flipke (grijsje) zat op men schouder
wanneer krijgt hij zijn andere kleurtjes ??  :o

coco

• Gast
« Reactie #141 Gepost op: juni 20, 2006, 01:41:15 am »
nou ik heb zondag dus ook eidendelijk DÉ vraag gehad.....issie ECHT??? hahaha twas een man, en zijn vrouw stond ernaast en zegt, duuhhh dat kun je toch wel zien ofniet?? volgens mij schrok die van zijn eigen domme vraag hahaha, maareuhh vliegt die niet weg dan?? nee meneer hij is gewiekt, ja maar wees er maar voorzichtig mee, want als die een boom in vliegt heb je hem nog niet zo snel weer :o :o  ;D , ps coco fluit sinds kort mee op dat liedje, world hold on(je weet wel die met dat fluitje) van de week lachen, coco doet altijd van ffffjjjjj brrchhhh, en ipv bommetje zegt die heel eigen wijs...leuk hé ;D iedereen lag hier in een deuk, maar het mooiste was coco lachte het hardst, dus iedereen nog harder lachen ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #142 Gepost op: juni 20, 2006, 07:47:34 am »
sinds een paar dagen lacht flipke zoals ik ,als ik er zo bijna niet uitraak uit het lachen en hij doet dat nu perfect na
da's om er weer in te geraken en dat het lachen begint zeer te doen aan je lijf
en hij doet het notabene nog luid ook  ;D  ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #143 Gepost op: juni 21, 2006, 20:32:30 pm »
Ik had ook iets prachtigs vanavond, niet echt hilarisch maar wel mooi... Ik ging naar boven en plofte op het bed, verdrietig en huilde een beetje.. Hoor ik van beneden Sjakko fluiten: Always look at the bright side of life.. Ik was meteen uit de put  en floot het fluitje wat er achteraan komt terug! :hart:

Cosch

• Gast
« Reactie #144 Gepost op: juli 23, 2006, 13:43:33 pm »
Het is moeilijk voor Coco om 3 namen uit elkaar te houden. Namelijk Coco, Japie en Kaya.
Hij zegt ze alle 3 feilloos maar er komen ook telkens nieuwe varianten bij!  ::)

Kaco
kajapie
Jakapie
Kapie
Cocos

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #145 Gepost op: juli 23, 2006, 23:24:36 pm »
vandaag kwamen die gasten van hogerop vragen of flipke wel een echte papegaai was want ze zagen nooit dat hij bewoog, en  dat is oo zo ,als er iemand die hij niet kent een voet op ons perceel zet stopt hij alle activiteit
nu deze middag zat hij op men hand toen ze langskwamen ,zei de ene gast tegen de andere,zie je wel dat het een echt is,en de andere twijfelde nog steeds en ik zei ,nee hoor ,nu beweegt hij omdat ik er pas nieuwe pillen heb ingestoken,je moest die gezichten gezien hebben,nu weten ze het helemaal niet meer  ;D  ;D  ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #146 Gepost op: augustus 03, 2006, 14:57:38 pm »
toen ik gisteren thuiskwam van het werk en naar flipke toeging schrok ik me wel aardig een bult
flip zijn poten waren rood tot aan zijn ellebogen  :o

ik maar zoeken naar eventuele verwondingen,sneetjes,bijtwondjes enz...
niets van dat alles,geen vel eraf,geen pluimen kwijt,geen wondjes op zijn lijf,alleen zijn poten rood
niets gevonden op de standaard of zijn klimboom wat het eventueel zou kunnen zijn
tja  :CENS pootjes wat afgekuist,zo goed als het kan,aan zijn ellebogen of knieen (hoe noem je dat)ziet men nog sporen maar dat zal wel slijten als hij een bad neemt

en dan s'avonds bij het opruimen van zijn kooi heb ik de oorzaak gevonden,die morgen had flipke namelijk een bordje zeebesjes gekregen en meneerke heeft daarvan zeebessenpap gemaakt ipv ze op te eten

;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #147 Gepost op: augustus 12, 2006, 08:18:19 am »
gesprek met Coco

Ik: Zo hee wat voor een zooije heb je gemaakt
Coco: Kaya
Ik: neee dat heb jij gedaan
Coco: ho es
Ik Nu moet dat allemaal gaan opruimen.
Coco: Ja

;D   cheesy2

Jarie

• Gast
« Reactie #148 Gepost op: augustus 19, 2006, 16:47:44 pm »
Mijn schoonzus zei,kom we gaan naar mensen die hebben een boel dieren en ook een ara en die is leuk!We staan voor de deur, bellen aan,deur gaat open en ik zie een smalle gang en er komt een grote hond naar me toe komen met een ara erachter.Ik wil de hond aaien die spontaan wegrende want we hoorde allemaal de ara roepen,,oprotte Boris, want ik bijt je in je leier,,!!!!Plat rotterdams en keihard(ik heb in broek staan piesen van het lachen cheesy3

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #149 Gepost op: augustus 19, 2006, 20:53:12 pm »
Flurry zegt al heel lang iets dat ik niet kan verstaan,iets van:wewiwewelekker  :CENS

Van de week weer en het leek op : ben je wel helemaal lekker  :o  :)
Heeft ie volgens mij niet van mij hoor  :-[